Την παρέμβαση της Τράπεζας της Ελλάδος καθώς και των συναρμόδιων υπηρεσιών ζητάει η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ), ώστε «να εφαρμόσουν οι τράπεζες τον Κώδικα Δεοντολογίας υιοθετώντας λύσεις οριστικές συνυπολογίζοντας τις εύλογες δαπάνες διαβίωσης με βάσει και τους ενδεικτικούς τύπους λύσεων που εμπεριέχονται στο Παράρτημα του Κώδικα Δεοντολογίας της Τράπεζας της Ελλάδας».
Την παρέμβαση της Τράπεζας της Ελλάδος καθώς και των συναρμόδιων υπηρεσιών ζητάει η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ), ώστε «να εφαρμόσουν οι τράπεζες τον Κώδικα Δεοντολογίας υιοθετώντας λύσεις οριστικές συνυπολογίζοντας τις εύλογες δαπάνες διαβίωσης με βάσει και τους ενδεικτικούς τύπους λύσεων που εμπεριέχονται στο Παράρτημα του Κώδικα Δεοντολογίας της Τράπεζας της Ελλάδας».
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της «από την καθημερινή διαχείριση και μεσολάβηση, προς τις τράπεζες, δεκάδων υπερχρεωμένων καταναλωτών - μελών της», διαπιστώνει ότι αναφορικά με τις εξωδικαστικές ρυθμίσεις, συνεχίζουν οι τράπεζες να λειτουργούν σε καθεστώς αδιαφάνειας, να μην εφαρμόζουν επαρκώς τον Κώδικα Δεοντολογίας και να μην προτείνουν λύσεις ρεαλιστικές, βιώσιμες και οριστικές. Αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι να συνεχίζεται η ανασφάλεια, αγωνία και απόγνωση των καταναλωτών, οι οποίοι κινδυνεύουν να χάσουν την κατοικία τους και να βρεθούν στο δρόμο.
Η ΕΚΠΟΙΖΩ επανέρχεται στο θέμα και ζητά την παρέμβαση της Τράπεζας της Ελλάδος καθώς και των συναρμόδιων υπηρεσιών ώστε να εφαρμόσουν οι τράπεζες τον Κώδικα Δεοντολογίας υιοθετώντας λύσεις οριστικές συνυπολογίζοντας τις εύλογες δαπάνες διαβίωσης με βάσει και τους ενδεικτικούς τύπους λύσεων που εμπεριέχονται στο Παράρτημα του Κώδικα Δεοντολογίας της Τράπεζας της Ελλάδας, με προτάσεις, μεταξύ άλλων:
Παράλληλα η ΕΚΠΟΙΖΩ καλεί τους καταναλωτές: