Όσοι ταξιδεύουν με τη Singapore Airlines μπορούν πλέον να ενημερώνονται για την πτήση τους από την άνεση του σπιτιού τους δίνοντας απλώς μια φωνητική εντολή. Η εταιρεία γίνεται, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ο πρώτος αερομεταφορέας της ΝΑ Ασίας που παρέχει πληροφορίες για την πτήση μέσω του Google Home.
Όσοι ταξιδεύουν με τη Singapore Airlines μπορούν πλέον να ενημερώνονται για την πτήση τους από την άνεση του σπιτιού τους δίνοντας απλώς μια φωνητική εντολή. Η εταιρεία γίνεται, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ο πρώτος αερομεταφορέας της ΝΑ Ασίας που παρέχει πληροφορίες για την πτήση μέσω του Google Home.
Χάρη στο Google Home - το ηχείο που συνεργάζεται με την πλατφόρμα του Google Assistant και παρέχει τη δυνατότητα φωνητικής εντολής- οι χρήστες μπορούν να ζητούν πληροφορίες για τις πτήσεις της Singapore Airlines και της SilkAir μέσω φωνητικής εντολής. Οι πληροφορίες που παρέχονται αφορούν τις τρέχουσες αναχωρήσεις και αφίξεις, ημερομηνίες, δρομολόγια και αεροσταθμούς.
H SIA σχεδιάζει να εμπλουτίσει σταδιακά το περιεχόμενο των πληροφοριών που θα παρέχονται μέσω της εφαρμογής. Οι πληροφορίες που μπορεί να βρει κανείς στο Google Home αποτελούν μια προέκταση του Kris, του beta chatbot της αεροπορικής εταιρίας, που εξυπηρετεί την επίσημη σελίδα της εταιρίας στο Facebook και που τέθηκε σε λειτουργία τον περασμένο Δεκέμβρη. Το beta chatbot Kris δημιουργήθηκε από στελέχη της εταιρίας και αναμένεται να λανσαριστεί επίσημα στο singaporeair.com το δεύτερο τρίμηνο του 2018.
Συσκευές πρόσβασης στο Google Home θα είναι διαθέσιμες από την επόμενη εβδομάδα και στο KrisShop.com, το online κατάστημα της SIA.