To υγραέριο επιλέγει η Dorian LPG ως το ναυτιλιακό καύσιμο του κοντινού μέλλοντος για τον στόλο της. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, η οποία διαχειρίζεται έναν μεγάλο στόλο από LPG carriers, συμφώνησε με τη Hyundai Global Service Cο προκειμένου να εκπονηθούν μελέτες που θα δίνουν τις απαραίτητες τεχνικές λύσεις ώστε να γίνει εφικτή η αναβάθμιση των κύριων μηχανών έως και 10 LPG carriers, τύπου VLGC, σε τεχνολογία διπλού καυσίμου (double fuel).
Από την έντυπη έκδοση
Του Αντώνη Τσιμπλάκη
[email protected]
To υγραέριο επιλέγει η Dorian LPG ως το ναυτιλιακό καύσιμο του κοντινού μέλλοντος για τον στόλο της. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, η οποία διαχειρίζεται έναν μεγάλο στόλο από LPG carriers, συμφώνησε με τη Hyundai Global Service Cο προκειμένου να εκπονηθούν μελέτες που θα δίνουν τις απαραίτητες τεχνικές λύσεις ώστε να γίνει εφικτή η αναβάθμιση των κύριων μηχανών έως και 10 LPG carriers, τύπου VLGC, σε τεχνολογία διπλού καυσίμου (double fuel).
Η τεχνολογία αυτή έχει χρησιμοποιηθεί μέχρι τώρα κατά κύριο λόγο για μηχανές που λειτουργούν με πετρέλαιο και υγροποιημένο φυσικό αέριο, αλλά και το υγραέριο είναι μια από τις λύσεις που έχουν προκριθεί παγκοσμίως. Η εταιρεία λοιπόν θέλει να εκμεταλλευτεί το γεγονός ότι μεταφέρει διάφορα προϊόντα LPG, ώστε να τα χρησιμοποιεί ως καύσιμο αντί για LNG.