Οι Έλληνες ως αγοραστές και οι Γερμανοί ως πωλητές πρωταγωνιστούν στις συναλλαγές πλοίων από «δεύτερο χέρι» το πρώτο τετράμηνο του 2018. Ειδικότερα πρωταθλητές στις πωλήσεις πλοίων αναδεικνύονται οι Γερμανοί πλοιοκτήτες, ενώ οι Έλληνες εξακολουθούν να κρατούν τα πρωτεία στις αγορές πλοίων από «δεύτερο χέρι».
Από την έντυπη έκδοση
Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]
Οι Έλληνες ως αγοραστές και οι Γερμανοί ως πωλητές πρωταγωνιστούν στις συναλλαγές πλοίων από «δεύτερο χέρι» το πρώτο τετράμηνο του 2018. Ειδικότερα πρωταθλητές στις πωλήσεις πλοίων αναδεικνύονται οι Γερμανοί πλοιοκτήτες, ενώ οι Έλληνες εξακολουθούν να κρατούν τα πρωτεία στις αγορές πλοίων από «δεύτερο χέρι».
Η γερμανική ναυτιλία εξακολουθεί να ταλαιπωρείται από την κρίση και την έλλειψη χρηματοδότησης μέσω γερμανικών τραπεζών. Αντιθέτως, οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν αντιμετωπίσει με αξιοσημείωτη επιτυχία την κρίση. Το πρώτο τετράμηνο του 2018 οι ναυτιλιακές εταιρείες ελληνικών συμφερόντων απέκτησαν, σύμφωνα με την Allied Shipbroking, 88 πλοία επενδύοντας 972,6 εκατ. δολ., ενώ προχώρησαν στην πώληση 42 πλοίων έναντι 724,6 εκατ. δολ. Οι Γερμανοί συνάδελφοι τους την ίδια περίοδο αγόρασαν 49 πλοία επενδύοντας 296,2 εκατ. δολ., ενώ πούλησαν 77 πλοία αξίας 655,5 εκατ. δολ.