Οικονομία & Αγορές
Πέμπτη, 03 Μαΐου 2018 16:46
Την επίσημη είσοδό της στην αγορά της Σερβίας με αιχμή του δόρατος την καινοτομία ανακοίνωσε η MLS.
Την επίσημη είσοδό της στην αγορά της Σερβίας με αιχμή του δόρατος την καινοτομία ανακοίνωσε η MLS.
Η εταιρεία εισέρχεται σε μια χώρα με πληθυσμό 7 εκ., και όπως τονίζει αποτελεί βάση επέκτασης στην ευρύτερη περιοχή της Αδριατικής με πληθυσμό 17 εκ.
Σύμφωνα με την MLS η είσοδός της στη Σέρβικη αγορά προετοιμαζόταν εδώ και καιρό. Πιο συγκεκριμένα:
- Ανέπτυξε τη MAIC στη Σερβική γλώσσα η οποία ενσωματώνεται τόσο στο MLS Easy™ όσο και στα Smartphones και Tablets της εταιρείας. Σημειώνεται ότι θα είναι η πρώτη φορά που οι Σέρβοι θα μιλάνε στα κινητά τους τηλέφωνα στην γλώσσα τους είτε για να κάνουν κλήση, είτε για να στείλουν μήνυμα, να αναζητήσουν τραγούδια στο Youtube ή να κάνουν αναζήτηση στο Internet φωνητικά.
- Αναζήτησε, επέλεξε και προχώρησε σε συμφωνία με έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς της Σερβίας, την εταιρεία REFOT B D.o.o.
- Προχώρησε σε συμφωνία με τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας Vip Mobile Serbia, μέλος του ομίλου Telecom Austria Group, ο οποίος κατέχει στη Σερβία μερίδιο 23% και 1.8 εκ. συνδρομητές. Ο καταρχήν στόχος της Vip Mobile Serbia, είναι η μετακίνηση χρηστών 2G δικτύου σε 4G μέσω του μοναδικού παγκοσμίως MLS Easy™.
- Σε συνεργασία με το διανομέα, έκλεισε συμφωνίες με τις ακόλουθες αλυσίδες λιανικής της Σερβίας: WIN-WIN, Gigatron, Blue Tech, Emmezeta, Comtrade Shop και Tehnomedia.
- Προέβη σε συνεργασία με την ProMobi D.o.o., την μεγαλύτερη εταιρεία υποστήριξης After Sales στη Σερβία.
- Με το MLS Easy™, τη MAIC στα Σερβικά και τη διεθνή καινοτομία MLS Safe™, η εταιρεία φιλοδοξεί να αναπτυχθεί με επιτυχία στη Σερβική αγορά υπηρετώντας το Making Life Simple και εκτός Ελληνικών συνόρων. Η MLS υλοποιεί με συνέπεια το στρατηγικό της σχεδιασμό (2018-2021) με στόχο την επέκτασή της σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού.