Νέους κανόνες στις διαδικτυακές πλατφόρμες με στόχο τη βελτίωση της λειτουργίας της ενιαίας ψηφιακής και τη δημιουργία ενός βιώσιμου, δίκαιου και διαφανούς περιβάλλοντος για τις μικρότερες επιχειρήσεις και τους εμπόρους, πρότεινε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Από την έντυπη έκδοση
Του Νίκου Μπέλλου
[email protected]
Νέους κανόνες στις διαδικτυακές πλατφόρμες με στόχο τη βελτίωση της λειτουργίας της ενιαίας ψηφιακής και τη δημιουργία ενός βιώσιμου, δίκαιου και διαφανούς περιβάλλοντος για τις μικρότερες επιχειρήσεις και τους εμπόρους, πρότεινε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Όπως επισημαίνει η Κομισιόν, από τους νέους κανόνες θα επωφεληθούν επιχειρήσεις, όπως ξενοδοχεία, έμποροι που πωλούν μέσω διαδικτύου, σχεδιαστές εφαρμογών, καθώς και άλλες παρεμφερείς εταιρείες που βασίζονται στις μηχανές αναζήτησης για την προσέλκυση διαδικτυακής κίνησης στις ιστοσελίδες τους. Το 42% των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων που ρωτήθηκαν σε πρόσφατη έρευνα του Ευρωβαρομέτρου δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές αγορές για να πωλούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Ωστόσο, σχεδόν το 50% των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων που ασκούν δραστηριότητες στις πλατφόρμες αντιμετωπίζουν προβλήματα. Η μελέτη δείχνει ότι 38% των προβλημάτων όσον αφορά τις συμβατικές σχέσεις παραμένουν άλυτα και μόνο 26% επιλύονται και αυτά με δυσκολία. Υπολογίζεται ότι για τον λόγο αυτό χάνονται πωλήσεις αξίας 1,27-2,35 δισ. ευρώ.