Κατά 15% μειώθηκαν στο δεύτερο τρίμηνο του 2006 τα καθαρά κέρδη της γερμανικής εταιρείας αθλητικών ειδών Puma AG λόγω αυξημένων διαφηιστικών δαπανών.
Πιο συγκεκριμένα, τα κέρδη της Puma διαμορφώθηκαν στα 50,1 εκατ. ευρώ έναντι 58,9 εκατ. ευρώ στο δεύτερο τρίμηνο του 2005. Η μείωση αυτή είναι μικρότερη απ΄ ό,τι ανέμεναν οι αναλυτές.
Οι πωλήσεις της γερμανικής εταιρείας αυξήθηκαν κατά 38% σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2005 φθάνοντας τα 546,6 εκατομμύρια ευρώ.