Σε μείωση του μερίσματός της το 2019, για πρώτη φορά από την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο το 1974, θα προχωρήσει η H&M, εκτιμούν αναλυτές, καθώς ο σουηδικός κολοσσός καταστημάτων ένδυσης παλεύει να προσελκύσει νέους καταναλωτές.
Σε μείωση του μερίσματός της το 2019, για πρώτη φορά από την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο το 1974, θα προχωρήσει η H&M, εκτιμούν αναλυτές, καθώς ο σουηδικός κολοσσός καταστημάτων ένδυσης παλεύει να προσελκύσει νέους καταναλωτές.
Σε μίνι- δημοσκόπηση του Bloomberg, στην οποία συμμετείχαν 27 αναλυτές, οι εκτιμήσεις των αναλυτών συγκλίνουν σε μείωση του μερίσματος κατά 7,5% για το οικονομικό έτος 2018.
Αν και η H&M κατάφερε να διατηρήσει το μερίσμα στις 9,75 κορόνες τα τελευταία χρόνια, μία χαμηλότερη καταβολή ίσως είναι να αναπόφευκτη, σημειώνει το πρακτορείο, επικαλούμενο τις δυσκολίες της H&M στην στροφή στις online αγορές, τα αυξανόμενα αποθέματα και τον σκληρό ανταγωνισμό από ομίλους όπως η Inditex (Zara), αλλά και η Amazon.com.
Μόνο ένας αναλυτής βλέπει αύξηση του μερίσματος, 10 αναμένουν πτώση και 16 προβλέπουν ότι θα το διατηρήσει αμετάβλητο. Ο πλέον απαισιδόξος είναι αναλυτής της Credit Suisse, που αναμένει μείωση 30% στο μέρισμα.
naftemporiki.gr