Οικονομία & Αγορές
Τετάρτη, 18 Απριλίου 2018 17:58

ΚΡΙ-ΚΡΙ Α.Ε. - Οικονομικά Αποτελέσματα Δωδεκαμήνου 2017

Κρι Κρι: Αύξηση πωλήσεων 19% το 2017    18 Απριλίου 2018 – H βιομηχανία γάλακτος Κρι Κρι δημοσίευσε τις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις χρήσης 2017. Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε ...

Κρι Κρι: Αύξηση πωλήσεων 19% το 2017

  

18 Απριλίου 2018 – H βιομηχανία γάλακτος Κρι Κρι δημοσίευσε τις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις χρήσης 2017. Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε €7925 εκ. έναντι €6657 εκ. το 2016 αυξημένος κατά 19%. Τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας διαμορφώνονται ως εξής:

 

  • Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €1245 εκ. έναντι €1099 εκ. το 2016.
  • Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €989 εκ. έναντι €816 εκ. το 2016.
  • Τέλος τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε €734 εκ. έναντι €624 εκ. το 2016.

 

Στην ελληνική αγορά παγωτού η Κρι Κρι ενίσχυσε τη θέση της επιτυγχάνοντας συνολική αύξηση πωλήσεων 82%. Βασικό μοχλό ανάπτυξης αποτέλεσε η αύξηση των πωλήσεων στα τυποποιημένα branded παγωτά Κρι Κρι (+19%) που κατατάσσει τη μάρκα Κρι Κρι στη 2η θέση της ελληνικής αγοράς παγωτού με μερίδιο σε όγκο 15% (στοιχεία NIELSEN Δεκ. 2017). Στις επιδόσεις αυτές συνέβαλε το ισχυρό επικοινωνιακό πλάνο η αύξηση των σημείων διανομής αγγίζοντας πλέον τα 15.000 σε πανελλαδικό επίπεδο καθώς και τα δυναμικά λανσαρίσματα των νέων προϊόντων όπως οι παγωτοσοκολάτες «Derby» τα «Γλυκά της Μαμάς» το «Super Spoon» και το παιδικό παγωτό «Frozen».

 

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού στην οποία  η Κρι Κρι κατέχει τη δεύτερη θέση οι πωλήσεις της εμφανίζουν  αύξηση 84%. Στον τομέα αυτό η εταιρεία εστιάζει στην ανάπτυξη της καταναλωτικής της  βάσης δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στη μεγάλη κατηγορία του στραγγιστού γιαουρτιού. Στο πλαίσιο αυτό η Κρι Κρι προχώρησε σε επαναλανσάρισμα της σειράς στραγγιστών γιαουρτιών με νέο brand «Στραγγιστό & Αγαπημένο» και νέο δυνατό πρόγραμμα επικοινωνίας. Επίσης ενίσχυσε τη θέση της και στις προϊοντικές κατηγορίες οι οποίες παρουσιάζουν ιδιαίτερη δυναμική όπως είναι οι κατηγορίες των λειτουργικών γιαουρτιών και των παιδικών στην οποία έχει  κατακτήσει την πρώτη θέση με μερίδιο σε όγκο 35% (στοιχεία IRI Δεκ. 2017).

 

Τέλος στις αγορές του εξωτερικού οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη (αύξηση 604%). Το αποτέλεσμα αυτό προέρχεται κυρίως από την επέκταση των συνεργασιών της Κρι Κρι σε όλες τις αλυσίδες super market της Μ. Βρετανίας. Η συμμετοχή των εξαγωγών ξεπερνά το 30% επί των συνολικών πωλήσεων του 2017.

 

Όσον αφορά στις επενδύσεις για την ενίσχυση της παραγωγικής υποδομής της εταιρείας υλοποιούνται επενδυτικά σχέδια συνολικού προϋπολογισμού €18 εκ. με ορίζοντα υλοποίησης έως τα τέλη του 2018. Έμφαση θα δοθεί στην αναβάθμιση του εργοστασίου γιαουρτιού και στον εκσυγχρονισμό συγκεκριμένων γραμμών παραγωγής παγωτού. Για τα σχέδια αυτά έχουν υποβληθεί αιτήσεις υπαγωγής τους στον αναπτυξιακό νόμο ν.4399/2016.

 

Για τη χρήση 2017 το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε να προτείνει προς την Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων τη διανομή μερίσματος μικτού ποσού €0115 ανά μετοχή (2016: €009 ανά μετοχή). Η διανομή αυτή υπόκειται στην έγκριση της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των μετόχων.