Νέα συνδρομητική υπηρεσία ειδήσεων σχεδιάζει να παρουσιάσει η Apple, σε μία προσπάθεια να ενισχύσει τα έσοδα από το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες της στο Διαδίκτυο, σύμφωνα με πηγές, τις οποίες επικαλείται το Bloomberg.
Από την έντυπη έκδοση
Νέα συνδρομητική υπηρεσία ειδήσεων σχεδιάζει να παρουσιάσει η Apple, σε μία προσπάθεια να ενισχύσει τα έσοδα από το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες της στο Διαδίκτυο, σύμφωνα με πηγές, τις οποίες επικαλείται το Bloomberg.
Αναλυτικότερα, η Apple σχεδιάζει να ενσωματώσει την εφαρμογή Texture, που απέκτησε πρόσφατα, στο Apple News και να εισαγάγει τη δική της συνδρομητική υπηρεσία. Τον προηγούμενο μήνα, η Apple συμφώνησε να αγοράσει την Texture, η οποία δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε περισσότερα από 200 περιοδικά με μία συνδρομή της τάξης των 9,99 δολαρίων το μήνα. Αμέσως μετά την εξαγορά, η Apple περιέκοψε 20 θέσεις εργασίας στην Texture, σύμφωνα πάντα με τις πηγές.
Τώρα, η Apple, η μεγαλύτερη εταιρεία τεχνολογίας στον πλανήτη, ενσωματώνει την τεχνολογία της Texture και τους εναπομείναντες εργαζομένους της στην ομάδα της Apple News, η οποία ετοιμάζει την υπηρεσία premium. Αναβαθμισμένη εφαρμογή Apple News που θα λειτουργεί συνδρομητικά αναμένεται να τεθεί σε ισχύ εντός του επόμενου έτους και μέρος των εσόδων από τις συνδρομές θα πηγαίνει στους εκδότες περιοδικών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, ανέφεραν οι παραπάνω πηγές, οι οποίες όμως ζήτησαν να διατηρηθεί η ανωνυμία τους καθώς οι συζητήσεις συνεχίζονται. Από την πλευρά της η Apple απέφυγε κάθε σχόλιο.
Η Apple συνήθιζε να διαθέτει μία εφαρμογή που ονομάζεται Newsstand, η οποία συνδέει αρκετά περιοδικά και εφημερίδες, όμως η εφαρμογή αυτή διατίθεται σε ατομική συνδρομητική βάση. Όταν η Apple News άρχισε να λειτουργεί το 2015, ακολούθησε αντίστοιχη προσέγγιση. Η νέα πιο απλοποιημένη συνδρομητική υπηρεσία που καλύπτει πολλαπλές εκδόσεις θα καταστήσει πολύ πιο δημοφιλή την Apple News και θα φέρει νέα έσοδα με αντίστοιχο τρόπο που έχει συσταθεί και η υπηρεσία Apple Music με συνδρομή 9,99 δολαρίων τον μήνα. Η τελευταία υπηρεσία έγινε μετά την εξαγορά από την Apple της Beats Music το 2014 στην τιμή των 3 δισ. δολαρίων. Τότε, η Beats Music είχε λιγότερους από ένα εκατομμύριο συνδρομητές και τώρα η Apple την έχει αναδείξει σε μία υπηρεσία με περισσότερους από 40 εκατ. συνδρομητές.
Οι υπηρεσίες έχουν γίνει εξαιρετικά σημαντικές για το μέλλον της εταιρείας. Οι πωλήσεις από το τμήμα υπηρεσιών της Apple αυξήθηκαν 23% στα 30 δισ. δολάρια την οικονομική χρήση του 2017. Τα στελέχη της εταιρείας έχουν θέσει ως στόχο για τα έσοδα από τις εν λόγω υπηρεσίες τα 50 δισ. δολάρια έως το 2021.