Ο Διεθνής ναυτιλιακός Οργανισμός (ΙΜΟ) έδωσε ένα ισχυρό σήμα στον ναυτιλιακό κλάδο να ξεκινήσει τις προσπάθειες του για να απαλλαγεί από τα ορυκτά καύσιμα. Η περιβαλλοντική επιτροπή του ΙΜΟ (MEPC) αποφάσισε σήμερα τελευταία ημέρα της 72ης συνόδου της, να υιοθετήσει μια αρχική στρατηγική για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου (GHG) από τα πλοία, αναφέρει σε ανακοίνωση της η ένωση των εφοπλιστικών φορέων της Ευρώπης, ECSA.
Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]
Ο Διεθνής ναυτιλιακός Οργανισμός (ΙΜΟ) έδωσε ένα ισχυρό σήμα στον ναυτιλιακό κλάδο να ξεκινήσει τις προσπάθειες του για να απαλλαγεί από τα ορυκτά καύσιμα. Η περιβαλλοντική επιτροπή του ΙΜΟ (MEPC) αποφάσισε σήμερα τελευταία ημέρα της 72ης συνόδου της, να υιοθετήσει μια αρχική στρατηγική για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου (GHG) από τα πλοία, αναφέρει σε ανακοίνωση της η ένωση των εφοπλιστικών φορέων της Ευρώπης, ECSA.
Η στρατηγική αυτή καθορίζει τους επιμέρους στόχους για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου σε μια πορεία προς την πλήρη εξάλειψη των ανθρακούχων εκπομπών, σύμφωνα με τους στόχους της συμφωνίας του Παρισιού για το κλίμα.
Η ECSA, προστίθεται στην ανακοίνωση, υποστηρίζει πλήρως την αρχική στρατηγική. Η απόφαση του ΙΜΟ «είναι ένα πολύ σημαντικό μήνυμα για τη ναυτιλιακή βιομηχανία και το ναυτιλιακό σύμπλεγμα για να εργαστεί πλήρως ώστε να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου. Το πλοίο ξεκίνησε το ταξίδι του για ένα ισχυρό και βιώσιμο μέλλον της ναυτιλιακής βιομηχανίας και του κόσμου», δήλωσε ο Πάνος Λασκαρίδης, Πρόεδρος της ECSA.
Οι αποφάσεις του ΙΜΟ προβλέπουν: