ΣΧΕΔΙΑ για περαιτέρω μείωση του προσωπικού της στη Βόρειο Αμερική, κάνει η Ford Motor Co., η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ, καθώς η ζήτηση των καταναλωτών για πιο οικονομικά σε καύσιμα αυτοκίνητα, θα διαρκέσει περισσότερο από ό,τι αναμενόταν, σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρείας στην περιφέρεια.
«Καλύτερα να είμαι προνοητικός από το να εύχομαι και να ελπίζω ότι τα πράγματα θα γίνουν όπως παλιά», ανέφερε ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Mark Fields μιλώντας στους δημοσιογράφους κατά τη διάρκεια δείπνου χθες στο Τραβέρς Σίτι στο Μίτσιγκαν, συμπληρώνοντας: «Ολο και περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να έχουν λιγότερη εξάρτηση από το ξένο πετρέλαιο».
Τον περασμένο μήνα η Ford είπε ότι επιταχύνει το σχέδιο αναδιοργάνωσης που ανακοίνωσε τον Ιανουάριο και στο οποίο περιλαμβάνεται η μείωση 30.000 θέσεων εργασίας στη Βόρειο Αμερική έως το 2012. Η ανακοίνωση έγινε μετά από τις προ φόρων ζημίες ύψους 1,6 δισ. δολ. στην περιφέρεια πέρυσι. Η εταιρεία εμφάνισε καθαρές ζημίες τα δύο τελευταία τρίμηνα, καθώς αυτές στη Βόρειο Αμερική, ανέτρεψαν τα κέρδη από τα δάνεια επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων.
Η εταιρεία ανακοίνωσε στις 20 Ιουλίου, ότι επιταχύνει την αναδιάρθρωση των δραστηριοτήτων της στη Βόρειο Αμερική, την ίδια ημέρα που ανακοίνωσε ότι οι καθαρές της ζημίες ανήλθαν σε 123 εκατ. δολάρια. Την εβδομάδα που πέρασε η Ford αναθεώρησε τις ζημίες της στα 254 εκατ. δολ., μετά την αύξηση του κόστους που σχετίζεται με τη μείωση των θέσεων εργασίας.
Τα επιβατικά αυτοκίνητα γενικά, είναι πιο οικονομικά σε καύσιμα από τα SUV. Πέρυσι η Ford λάνσαρε τρία επιβατικά αυτοκίνητα μεσαίου μεγέθους, το Fusion το Milan και το Zephyr, ανάλογα του Mazda6 της θυγατρικής της Mazda Motor Corp. Αργότερα μέσα στο 2006 θα αρχίσει να διαθέτει στην αγορά το Edge και το ΜΚΧ, επίσης βασισμένα στο Mazda6.