Σε αύξηση επιβατών άνω του 10% προσδοκά ο όμιλος Lufthansa στην Ελλάδα για το 2018, στηριζόμενος στις θετικές επιδόσεις του ελληνικού τουρισμού, με αποτέλεσμα τη προσθήκη νέων δρομολογίων.
Του Φάνη Ζώη
[email protected]
Σε αύξηση επιβατών άνω του 10% προσδοκά ο όμιλος Lufthansa στην Ελλάδα για το 2018, στηριζόμενος στις θετικές επιδόσεις του ελληνικού τουρισμού, με αποτέλεσμα τη προσθήκη νέων δρομολογίων.
Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα ο κ. Peter Pullem, Senior Director Sales Central, Eastern and Southeastern Europe του Oμίλου και ο κ. Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, Ελλάδας και Κύπρου, παρουσίασαν τη στρατηγική του Ομίλου σημειώνοντας ότι, αυτή στηρίζεται σε 3 κύριους πυλώνες: Τις Premium Hub Airlines, τις Point-to point Airlines και τις Αεροπορικές Υπηρεσίες.
Ο Όμιλος Lufthansa δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με πέντε αεροπορικές εταιρείες - Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines και Eurowings - έχει παρουσία σε 20 ελληνικά αεροδρόμια και προσφέρει έως και 443 απευθείας πτήσεις ανά εβδομάδα προς 17 Ευρωπαϊκούς προορισμούς, ανέφερε ο κ. Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, Ελλάδας και Κύπρου του Ομίλου Lufthansa.
Σύμφωνα με τα στοιχεία το 2017 σημειώθηκε αύξηση σε ποσοστό περίπου 12% των επιβατών που ταξίδεψαν με τη Lufthansa προς την Ελλάδα, σε σύγκριση με το 2016, ενώ ανάλογη είναι η εκτίμηση για εφέτος.
Σχολιάζοντας το ποσοστό αυτό κ. Τζεβελέκος σημείωσε ότι αντανακλά την αυξανόμενη ζήτηση για δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς και την τουριστική δυναμική της Ελλάδας. «Επίσης στην Ελλάδα πετύχαμε 6% αύξηση στην πληρότητα θέσεων στις πτήσεις της Lufthansa» συμπλήρωσε.
Επιπλέον, το δίκτυο δρομολογίων του Ομίλου ενισχύθηκε και τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο με νέα δρομολόγια από και προς δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς. Συγκεκριμένα, η Lufthansa εγκαινιάζει το νέο δρομολόγιο Σαντορίνη - Φρανκφούρτη, η SWISS εντάσσει στο πρόγραμμά της τη σύνδεση Καλαμάτα - Γενεύη, η Austrian Airlines παρουσιάζει 12 νέα δρομολόγια, ενώ η Brussels Airlines θα συνδέει για πρώτη φορά την Κέρκυρα, τη Ζάκυνθο, τα Χανιά, την Κω, τη Μύκονο, την Καλαμάτα και τη Σαντορίνη με τις Βρυξέλλες.
Η χαμηλού κόστους θυγατρική της Lufthansa, Eurowings, θα προσφέρει φέτος το καλοκαίρι 18 νέες συνδέσεις προς την Κέρκυρα, το Ηράκλειο, την Κω και τη Ρόδο με αεροδρόμια της Γερμανίας και της Αυστρίας. Η θυγατρική της SWISS, Edelweiss θα συνδέει φέτος τα Χανιά και τη Σάμο με τη Ζυρίχη.
Από την πλευρά του ο κ. Peter Pullem αναφέρθηκε στα θετικά οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου το τέταρτο τρίμηνο 2017, στα οποία έρχεται να προστεθεί το ρεκόρ των 130 εκατ. επιβατών που μετακινήθηκαν με τον Όμιλο Lufthansa μέσα στο προηγούμενο έτος. Μίλησε επίσης για την νέα εταιρική ταυτότητα της Lufthansa, αλλά και τις επενδύσεις σε νέα καθίσματα και προς την κατεύθυνση της εξατομίκευσης και ψηφιοποίησης των υπηρεσιών και προϊόντων του.