Συνεχίζοντας την οικογενειακή παράδοση που δίνει έμφαση στην καινοτομία, ο κ. Αλέξανδρος Παναγόπουλος ηγείται ενός φιλόδοξου «πράσινου» επενδυτικού project ναυπήγησης και διαχείρισης τουλάχιστον 20 πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG).
Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]
Συνεχίζοντας την οικογενειακή παράδοση που δίνει έμφαση στην καινοτομία, ο κ. Αλέξανδρος Παναγόπουλος ηγείται ενός φιλόδοξου «πράσινου» επενδυτικού project ναυπήγησης και διαχείρισης τουλάχιστον 20 πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG).
Όπως ανακοινώθηκε σήμερα Τρίτη 10 Απριλίου υπεγράφη επιστολή προθέσεων (LOI) μεταξύ της FORWARD MARITIME GROUP μιας θυγατρικής της ναυτιλιακής εταιρείας Arista του κ. Αλέξανδρου Παναγόπουλου, με τα ναυπηγεία JIANGSU YANGZIJIANG SHIPBUILDING GROUP για την κατασκευή έως και είκοσι φορτηγών πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου kamsarmax 84.000 dwt τα οποία θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο LNG. Τα πλοία «FORWARD BULKER 84-LNG» θα παραδοθούν μεταξύ των ετών 2020 -2023 και θα φέρουν το εμπορικό σήμα «FORWARD SHIPS».
Το «PROJECT FORWARD» δημιουργήθηκε από την ARISTA SHIPPING SA το 2013 με στόχο την μείωση των εκπομπών αερίων ρύπων από τα πλοία με την αξιοποίηση του LNG ως καυσίμου των πλοίων. Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού επιλέχθηκε ο τύπος του πλοίου Kamsarmax που μειώνει το κόστος μεταφοράς στη θάλασσα, εκσυγχρονίζει τον ναυτιλιακό κλάδο και ορίζει το νέο πρότυπο πλοίου για τους κανόνες εκπομπών του ΙΜΟ για το 2020 και πέραν αυτού.
Η FORWARD MARITIME GROUP INC είναι μια θυγατρική της Arista Group και συμφώνησε με την Yangzijiang Shipbuilding Group να κάνουν αυτό το καινοτόμο σχέδιο στην πραγματικότητα, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση
Οι εταίροι στο PROJECT FORWARD είναι ισχυρά ονόματα όπως ο αμερικανικός νηογνώμονας ABS, η SHELL η Gaztransport & Technigaz, η WÄRTSILÄ και η DELTAMARIN.