Στο υποχρεωτικό άνοιγμα της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, το οποίο όπως είπε έγινε χωρίς σχεδιασμό, αναφέρθηκε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Μανώλης Παναγιωτάκης, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του διοικητικού συμβουλίου του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών. Υποστήριξε επίσης ότι οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις ανεβάζουν τους λογαριασμούς, ενώ γνωστοποίησε τα σχέδια για λειτουργία καταστημάτων της εταιρείας το απόγευμα και τα Σάββατα.
Στο υποχρεωτικό άνοιγμα της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, το οποίο όπως είπε έγινε χωρίς σχεδιασμό, αναφέρθηκε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Μανώλης Παναγιωτάκης, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του διοικητικού συμβουλίου του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών. Υποστήριξε επίσης ότι οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις ανεβάζουν τους λογαριασμούς, ενώ γνωστοποίησε τα σχέδια για λειτουργία καταστημάτων της εταιρείας το απόγευμα και τα Σάββατα.
Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο κ. Παναγιωτάκης παραβρέθηκε στη συνεδρίαση ύστερα από πρόσκληση του προέδρου του Επιμελητηρίου, Γιάννη Χατζηθεοδοσίου, και σε αυτήν υπογράμμισε ότι το άνοιγμα της αγοράς έγινε υπό την πίεση των θεσμών και της υποχρέωσης της ΔΕΗ να μειώσει μέχρι το τέλος του 2019 το ποσοστό πελατών που έχει, προκειμένου να τονωθεί ο ανταγωνισμός.
Σημείωσε ακόμη ότι οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις αυξάνουν κατά πολύ τους λογαριασμούς ρεύματος, κάτι που δεν διευκολύνει και τη ΔΕΗ και μίλησε για τις εκπτώσεις που ισχύουν αλλά και για τη ρύθμιση των 36 δόσεων, προκειμένου να διατηρηθεί η εισπραξιμότητα της εταιρείας. Ως επιβράβευση των συνεπών καταναλωτών υπάρχει έκπτωση ύψους 15%, ενώ για όσους επιθυμούν να προπληρώσουν τον λογαριασμό τους, προβλέπεται έκπτωση επιπλέον 6%. Για τις επιχειρήσεις εκτιμά ότι θα μπορούν να ανταποκρίνονται ευκολότερα στις υποχρεώσεις τους προς την εταιρεία, μέσω μηνιαίου ηλεκτρονικού λογαριασμού.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ ανέφερε ότι στόχος της εταιρείας είναι να αυξήσει τα καταστήματά της, λειτουργώντας τα απογεύματα αλλά και Σάββατα, προκειμένου να εξυπηρετείται καλύτερα το καταναλωτικό κοινό.
Όπως αποκάλυψε, στον σχεδιασμό του είναι να αξιοποιηθεί εργατικό δυναμικό μέσω του ΟΑΕΔ και το συγκεκριμένο πρόγραμμα μελετάται να ξεκινήσει με 2 νέα καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και 1 στον Πειραιά. Επίσης, εξετάζεται να υπάρξουν κλαδικά τιμολόγια, καθώς ήδη έχουν κατατεθεί σχετικά αιτήματα από επιχειρήσεις, ενώ στις προτεραιότητες της ΔΕΗ είναι να προχωρήσει στην αναβάθμιση του δικτύου της και αναφέρθηκε στο πρόγραμμα των «έξυπνων» μετρητών.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου από την πλευρά του ζήτησε από τον κ. Παναγιωτάκη να συνεχιστεί η συνεργασία του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου. με τη ΔΕΗ, προς όφελος των επιχειρήσεων.