Το 2019 αρχίζουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια του μετρό στη Θεσσαλονίκη, ενώ το Νοέμβριο του 2020 θα έχει παραδοθεί στους Θεσσαλονικείς το 75% του έργου, όπως υπογράμμισε, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού – Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων "Πρακτορείο 104,9 FM", ο πρόεδρος της "Αττικό Μετρό", Γιάννης Μυλόπουλος.
Το 2019 αρχίζουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια του μετρό στη Θεσσαλονίκη, ενώ το Νοέμβριο του 2020 θα έχει παραδοθεί στους Θεσσαλονικείς το 75% του έργου, όπως υπογράμμισε, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού – Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων "Πρακτορείο 104,9 FM", ο πρόεδρος της "Αττικό Μετρό", Γιάννης Μυλόπουλος.
Σύμφωνα με τον κ. Μυλόπουλο έως τα τέλη του 2020 θα έχει παραδοθεί το έργο από τον τερματικό σταθμό Νέα Ελβετία έως το Συντριβάνι. Δύο μήνες αργότερα, τον Ιανουάριο του 2021 έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί η επέκταση γραμμής Καλαμαριάς από τη Μίκρα μέχρι την (οδό) 25ης Μαρτίου και από εκεί μέχρι το Συντριβάνι.
Στα τέλη του 2021 με αρχές του 2022 υπολογίζεται ότι θα ενταχθούν στο δίκτυο και οι Σταθμοί Αγίας Σοφίας και Βενιζέλου.
Σύμφωνα, επίσης, με το χρονοδιάγραμμα, φέτος ξεκινούν και οι πρόδρομες εργασίες στη δυτική Θεσσαλονίκη. «Ξεκινάμε δύο γραμμές, οι οποίες μελετάμε αυτή τη στιγμή -και είμαστε πολύ κοντά στο να επιτύχουμε -θα ενωθούν σε μια κυκλική γραμμή τελικά, έτσι ώστε να υπάρχει συγκοινωνία και μεταξύ των δήμων της δυτικής Θεσσαλονίκης» είπε ο κ. Μυλόπουλος σε συνέντευξή του στην Αλεξάνδρα Χατζηγεωργίου.
Όπως πρόσθεσε ο πρόεδρος της "Αττικό Μετρό", "ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, την ερχόμενη εβδομάδα, στο Αναπτυξιακό Συνέδριο Κεντρικής Μακεδονίας θα παρουσιάσει τη νέα αυτή πρόταση της κυκλικής γραμμής του μετρό, πώς οι δύο γραμμές θα ενωθούν σε μία για τη δυτική Θεσσαλονίκη και θα εξαγγείλει το πότε ξεκινούν οι πρόδρομες εργασίες".
Το 2020 –επισήμανε ο κ. Μυλόπουλος- η Θεσσαλονίκη θα έχει 320.000 ανθρώπους που καθημερινά κυκλοφορούν με το μετρό και θα αναδιαρθρωθεί τελείως ο συγκοινωνιακός χάρτης της πόλης.