Οικονομία & Αγορές
Παρασκευή, 16 Μαρτίου 2018 11:45

AB Bασιλόπουλος: Ηθική και όχι απλά τυπική υποχρέωση ο περιορισμός της πλαστικής σακούλας

Οι ενέργειες της ΑΒ Βασιλόπουλος για το περιβάλλον και τον περιορισμό της πλαστικής σακούλας μίας χρήσης, ανταποκρίνονται σε ένα παγκόσμιο κοινωνικό ζητούμενο, τονίζει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία σε συνέχεια της χθεσινής δήλωσης-διαμαρτυρίας του Συνδέσμου Βιομηχανιών Πλαστικών Ελλάδος (ΣΒΠΕ).

Οι ενέργειες της ΑΒ Βασιλόπουλος για το περιβάλλον και τον περιορισμό της πλαστικής σακούλας μίας χρήσης, ανταποκρίνονται σε ένα παγκόσμιο κοινωνικό ζητούμενο, τονίζει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία σε συνέχεια της χθεσινής δήλωσης-διαμαρτυρίας του Συνδέσμου Βιομηχανιών Πλαστικών Ελλάδος (ΣΒΠΕ).

Όπως επισημαίνει η εταιρεία «με ειλικρίνεια και αμεσότητα έχει τοποθετηθεί ξεκάθαρα ενάντια στη χρήση πλαστικής σακούλας μιας χρήσης, αναλαμβάνοντας με θάρρος την ευθύνη που της αναλογεί σε ότι αφορά την ενημέρωση και την αλλαγή της υπάρχουσας αντίληψης του κοινού για αυτό το ζήτημα που επιβαρύνει σοβαρά και αποδεδειγμένα το περιβάλλον».

Επικαλείται επίσης τα στοιχεία των μελετών του ΙΕΛΚΑ που έχουν παρουσιαστεί δημόσια πολλές φορές και τα οποία, όπως εξηγεί, αποτελούν ενδείξεις της σοβαρότητας του προβλήματος στη χώρα μας και έρχονται να συνεπικουρήσουν τα στοιχεία δεκάδων μελετών που έχουν αναδείξει παρόμοιες πρωτοβουλίες σε άλλες χώρες.

«Η χώρα μας ήταν από τις τελευταίες χώρες της Ε.Ε. που εναρμονίστηκε με την Ευρωπαϊκή Οδηγία. Σε κάθε περίπτωση στην ΑΒ Βασιλόπουλος δεν αντιμετωπίζουμε την υποχρέωση αυτή ως τυπική αλλά ως ηθική και ουσιαστική μας δέσμευση για τις μελλοντικές γενιές» αναφέρει η εταιρεία. 

Υπενθυμίζεται ότι ο ΣΒΠΕ απέστειλε εξώδικο στην ΑΒ Βασιλόπουλος για τη διαφήμιση της εταιρείας σχετικά με τις πλαστικές σακούλες.  Σε αυτό διαμαρτύρεται «για το συσχετισμό που γίνεται στο διαφημιστικό σποτ της χρήσης πλαστικής σακούλας, ως «κακή συνήθεια»-εξάρτηση, αντίστοιχης βαρύτητας, σοβαρότητας και σημασίας με τον εθισμό στα ναρκωτικά, στο κάπνισμα, στον αλκοολισμό». Αμφισβητεί τα στοιχεία, που αναφέρονται στο διαφημιστικό, όπως ότι «1 στα 2 απορρίμματα στους βυθούς μας είναι σακούλες» και «το 2050 τα πλαστικά στις θάλασσές μας θα είναι περισσότερα από τα ψάρια».