Η AXA, η κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία, εγκαινιάζει τη νέα, ηλεκτρονική υπηρεσία για τους ασφαλισμένους της, με την ονομασία TCF (Transparent Customer Feedback) και μοιράζεται με τον κόσμο τις αξιολογήσεις των πελατών της.
Η AXA, η κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία, εγκαινιάζει τη νέα, ηλεκτρονική υπηρεσία για τους ασφαλισμένους της, με την ονομασία TCF (Transparent Customer Feedback) και μοιράζεται με τον κόσμο τις αξιολογήσεις των πελατών της.
Το τολμηρό αυτό βήμα επιβεβαιώνει για ακόμα μια φορά το όραμα και τις ισχυρές αξίες που διέπουν την Εταιρεία, χαρακτηριστικά που εκφράζονται μέσω του στόχο της για πλήρη διαφάνεια με τους πελάτες της.
Το TCF (Transparent Customer Feedback) πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την ΑΧΑ, με στόχο την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών της, η οποία γίνεται μέσα από τις αξιολογήσεις των ίδιων της των πελατών.
Συγκεκριμένα, δίνεται η ευκαιρία στους πελάτες της να εκφράσουν δημοσίως τη γνώμη τους για τις υπηρεσίες που έλαβαν από εκείνη. Μέσα από ένα σύστημα ανοιχτής αξιολόγησης, οι πελάτες λαμβάνουν ψηφιακή ειδοποίηση με ένα απλό e-mail ή sms, αμέσως μετά την αποζημίωσή τους και μπορούν να μοιραστούν με το ευρύ κοινό την εμπειρία τους, να δώσουν την βαθμολογία τους και να λάβουν απάντηση από εκπροσώπους της εταιρείας για κάθε πιθανό ζήτημα. Τη λειτουργία της υπηρεσίας και την πιστοποίηση των βαθμολογιών έχει αναλάβει η κορυφαία εταιρεία ανατροφοδότησης, eKomi.
Σε μια εποχή που η ποιότητα κάνει τη διαφορά, οι ανάγκες και οι ανησυχίες των πελατών της αποτελούν προτεραιότητα της ΑΧΑ και η αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών δέσμευση προς όλους τους πελάτες της.
Περοσσότερες πληροφορίες στο www.axa.gr