Με σύνθετες συναλλαγές παραγώγων δόμησε την εξαγορά του μεριδίου αξίας 7,3 δισ. ευρώ στη γερμανική Daimler ο ιδρυτής της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας Geely Group, Λι Σουφού.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Bloomberg, η Geely ακολούθησε τη στρατηγική του «collar trade».
Με σύνθετες συναλλαγές παραγώγων δόμησε την εξαγορά του μεριδίου αξίας 7,3 δισ. ευρώ στη γερμανική Daimler ο ιδρυτής της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας Geely Group, Λι Σουφού.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Bloomberg, η Geely ακολούθησε τη στρατηγική του «collar trade».
Βάσει της περίπλοκης στρατηγικής αυτής παίρνεις στην κατοχή του μετοχές και ταυτόχρονα αγοράζεις προστατευτικά δικαιώματα πώλησης (protective puts) και οψιόν πώλησης (selling call option) έναντι της τοποθέτησής σου. Ο αριθμός συμβολαίων puts και calls πρέπει να είναι ο ίδιος, ενώ εκπνέουν και μέσα στον ίδιο μήνα.
Η Bank of America και η Morgan Stanley φέρεται να είναι οι τράπεζες, που ανέλαβαν να βοηθήσουν την Geely στη συναλλαγή, με την οποία η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία καθίσταται ο μεγαλύτερος μέτοχος της Daimler και πυροδοτεί ανησυχίες και αντιδράσεις στη Γερμανία.
Η Γερμανίδα καγκελάριος, Άγκελα Μέρκελ, αν και δήλωσε ότι η Γερμανία παραμένει «ανοιχτή» για τους εμπορικούς εταίρους και δεν διακρίνει εκ πρώτης όψεως «παραβιάσεις» στην κίνηση της Geely, διαβεβαίωσε ότι η συμφωνία θα βρεθεί στο μικροσκόπιο των αρμόδιων ρυθμιστικών αρχών.