Πρωτοβουλίες και προγράμματα, που συμβάλουν στην αειφόρο γεωργία παρουσίασε η Βayer Eλλάς στην εφετινή Fruit Logistica. Για την Ελλάδα το ενδιαφέρον εστιάστηκε στο επιτραπέζιο σταφύλι, στην ενεργή συμμετοχή της Bayer Ελλάς στην πρωτοβουλία εεφαρμογής του εκπαιδευτικού προγράμματος BayGAP και στην ενίσχυση του Brand του ελληνικού σταφυλιού στο εξωτερικό.
Πρωτοβουλίες και προγράμματα, που συμβάλουν στην αειφόρο γεωργία παρουσίασε η Βayer Eλλάς στην εφετινή Fruit Logistica. H εταιρεία συμμετείχε εκπροσωπούμενη από στελέχη των τμημάτων Grower &Channel Marketing και Field Marketing του Τομέα Επιστήμης Γεωργίας με επικεφαλής το Γενικό Διευθυντή του Τομέα, Απόστολο Κλοντζάρη.
Για την Ελλάδα το ενδιαφέρον εστιάστηκε στο επιτραπέζιο σταφύλι, στην ενεργή συμμετοχή της Bayer Ελλάς στην πρωτοβουλία εεφαρμογής του εκπαιδευτικού προγράμματος BayGAP και στην ενίσχυση του Brand του ελληνικού σταφυλιού στο εξωτερικό. Συνεργάτες της εταιρείας από διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας που δραστηριοποιούνται στο χώρο και αποτελούν δυναμικά μέλη της αλυσίδας αξίας συμπλήρωσαν την ομάδα ενδυναμώνοντας την ελληνική παρουσία στο διεθνές αυτό γεγονός.
Οι εκπρόσωποι της εταιρείας συμβούλων NOVACERT, της Tropos Branding Co, του ομίλου Fresca Group και της θυγατρικής Grape Evolution καθώς και ο συνεργάτης στην Αλυσίδα Τροφίμων Pegasus Agrifood Coop , τίμησαν την Bayer Ελλάς με την αποδοχή του καλέσματος και την ενεργή συμμετοχή τους, ενισχύοντας τις στρατηγικές συνεργασίες στις πρωτοβουλίες Food Chain Partnership και BayGAP.
Την Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου, πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση του νέου εντύπου Food Chain Partnership για τη συνεργασία με την ομάδα παραγωγών επιτραπέζιου σταφυλιού Pegasus Agrifood Coop στην Κορινθία. Με τίτλο “Improving export quality and marketability”, το περιεχόμενό του είναι αφιερωμένο στην ιστορία της συνεργασίας περιγράφοντας τις προκλήσεις και τις τοπικές ανάγκες για την καλλιέργεια και τις δράσεις και ενέργειες που απαρτίζουν τη συνεργασία αυτή.
Τέλος, κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις και με άλλες κορυφαίες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην παγκόσμια αλυσίδα αξίας, στοχεύοντας στην ανάπτυξη εποικοδομητικών συνεργασιών και στην υλοποίηση των καινοτόμων προγραμμάτων που θα υποστηρίξουν τους Έλληνες παραγωγούς και τον εγχώριο αγροτικό τομέα.
Το επιχειρηματικό μοντέλο Food Chain Partnership της Bayer έχει γίνει ένας αναπόσπαστος σύνδεσμος μεταξύ παραγωγών, εμπόρων, μεταποιητών και εμπόρων λιανικής παγκοσμίως τα τελευταία 13 χρόνια. Στόχος του είναι να κατευθύνει την υλοποίηση βιώσιμων γεωργικών πρακτικών σε 44 χώρες με εστίαση σε 76 διαφορετικές καλλιέργειες. Η Bayer διαρκώς αναζητά νέους συνεργάτες. Μπορείτε να ενημερωθείτε σχετικά με το Food Chain Partnership στο foodchainpartnership.cropscience.bayer.com