Τη χειρότερη μηνιαία πτώση από τον Ιανουάριο του 2015 παρουσίασε τον πρώτο μήνα του έτους το bitcoin εν μέσω των διευρυμένων ερευνών από τις ρυθμιστικές αρχές.
Από την έντυπη έκδοση
Τη χειρότερη μηνιαία πτώση από τον Ιανουάριο του 2015 παρουσίασε τον πρώτο μήνα του έτους το bitcoin εν μέσω των διευρυμένων ερευνών από τις ρυθμιστικές αρχές.
Την 1η Ιανουαρίου το κρυπτονόμισμα αποτιμάτο στα 13.412 δολάρια, ενώ χθες η τιμή του κυμαινόταν προς στιγμή στα 9.627,89 δολάρια. Τον Ιανουάριο γνώρισε πτώση της τάξης του 30,9%, η μεγαλύτερη από τον Ιανουάριο του 2015.
Γενικότερα, ο Ιανουάριος αποτελεί αρνητικό μήνα για το bitcoin - το κρυπτονόμισμα έχει υποχωρήσει τις τέσσερις από τις πέντε φορές στη διάρκεια Ιανουαρίου την περίοδο από το 2013 έως το 2017. Η άλλη μεγάλη πτώση σημειώθηκε τον Φεβρουάριο του 2014, όταν το bitcoin είχε καταγράψει πτώση 36%.
Επίσης, στη διάρκεια του Ιανουαρίου, η αξία του κρυπτονομίσματος συρρικνώθηκε περίπου κατά 60 δισ. δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία της Coinmarketcap.com. Η τιμή των κρυπτονομισμάτων έχει δεχτεί πιέσεις από τις κινήσεις των ρυθμιστικών αρχών να θέσουν πλαίσιο για τη συγκεκριμένη αγορά. Αναφέρεται χαρακτηριστικά η Ν. Κορέα, η οποία υιοθέτησε νέους κανονισμούς για τη ρύθμιση των συναλλαγών κρυπτονομισμάτων, ενώ η υπηρεσία τελωνείων της χώρας αποκάλυψε εγκληματικές δραστηριότητες σε κρυπτονομίσματα αξίας 637,5 δισ. δολαρίων. Επίσης, η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ έλαβε δικαστική εντολή για να σταματήσει και να παγώσει το ενεργητικό στη μεγαλύτερη αρχική δημόσια προσφορά ψηφιακών νομισμάτων έως σήμερα.
Ωστόσο, ορισμένες κεντρικές τράπεζες εξετάζουν το ενδεχόμενο να εκδώσουν κρυπτονομίσματα, όπως δήλωσε χθες ο υπουργός Οικονομικών της Ιταλίας, Πιερ Κάρλο Παντοάν.
Tην ίδια στιγμή, το Facebook έκανε γνωστό ότι εφεξής θα μπλοκάρει κάθε διαφημιστική προώθηση οποιωνδήποτε προϊόντων και υπηρεσιών αφορούν κρυπτονομίσματα. Όπως δήλωσε το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, παραμένει πάντα ανοιχτό στις αναδυόμενες τεχνολογίες, αλλά πολλές εταιρείες δεν ενεργούν με «καλή πίστη», όταν διατυμπανίζουν τις αρετές των κρυπτονομισμάτων, δελεάζοντας νέους πελάτες.
Το Facebook, σύμφωνα με το BBC, ενθαρρύνει πια τους χρήστες να αναφέρουν τυχόν διαφημίσεις κρυπτονομισμάτων, τις οποίες δεν θα έχει πιάσει το «δίχτυ» ασφαλείας του δικτύου, καθώς παραδέχτηκε ότι το ίδιο δεν είναι δυνατόν να τις εντοπίσει όλες.