Με αύξηση πωλήσεων στα προϊόντα παγωτού κατά 19%, η Κρι Κρι καταλαμβάνει τη 2η θέση στη συγκεκριμένη αγορά, ελέγχοντας μερίδιο 15%.
Από την έντυπη έκδοση
Με αύξηση πωλήσεων στα προϊόντα παγωτού κατά 19%, η Κρι Κρι καταλαμβάνει τη 2η θέση στη συγκεκριμένη αγορά, ελέγχοντας μερίδιο 15%.
Τα παραπάνω γνωστοποίησε ο Παναγιώτης Τσινάβος, CEO της εισηγμένης εταιρείας, ο οποίος έθεσε στόχο την πρώτη θέση της κατάταξης μιλώντας στο ετήσιο Συνέδριο Παγωτού της εταιρείας, που έλαβε χώρα στον Συνεδριακό Χώρο του ΤΕΙ Σερρών, το Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018.
Στην εκδήλωση, που συμμετείχαν συνεργάτες της εταιρείας από την Ελλάδα και το εξωτερικό, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στη συνεχώς ανοδική πορεία της εταιρείας, που την οδήγησε σχεδόν στην κορυφή της κατάταξης. Όπως εξήγησε, στην κατάκτηση της θέσης αυτής συνέβαλε το ισχυρό επικοινωνιακό πλάνο, η αύξηση των σημείων διανομής, αγγίζοντας πλέον τα 15.000 σε πανελλαδικό επίπεδο, καθώς και τα λανσαρίσματα των νέων προϊόντων (παγωτοσοκολάτες Derby, Γλυκά της Μαμάς, Super Spoon, παιδικό παγωτό Frozen).
Η διοίκηση της εταιρείας παρουσίασε τα νέα προϊόντα και τα σχέδιά της για την επικοινωνία και την προώθησή τους στο καταναλωτικό κοινό. «Το κεντρικό μήνυμα του φετινού Συνεδρίου Παγωτού “Μαζί για την Πρωτιά” σηματοδοτεί τον πρωταρχικό στόχο της εταιρείας Kρι Kρι, που δεν είναι άλλος από την κατάκτηση της πρώτης θέσης στην ελληνική αγορά παγωτού» ανέφερε -μεταξύ άλλων- ο Παναγιώτης Τσινάβος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Kρι Kρι.