Με την προσθήκη νέων σημάτων στο portfolio του ο όμιλος Folli Follie αξιοποιεί το θετικό momentum της αγοράς καλλυντικών και δίνει το στίγμα των προθέσεών του, να συνεχίσει να επενδύει με γνώμονα τη διασπορά κινδύνου σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο διεθνές περιβάλλον.
Από την έντυπη έκδοση
Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]
Με την προσθήκη νέων σημάτων στο portfolio του ο όμιλος Folli Follie αξιοποιεί το θετικό momentum της αγοράς καλλυντικών και δίνει το στίγμα των προθέσεών του, να συνεχίσει να επενδύει με γνώμονα τη διασπορά κινδύνου σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο διεθνές περιβάλλον.
Η έμφαση που δίνει ο Όμιλος FF Group σε επενδύσεις που αφορούν την επέκταση του κλάδου επιλεκτικής και ευρείας διανομής καλλυντικών προϊόντων, γίνεται σαφής και από την ενεργοποίηση από το 2018 ανεξάρτητης εταιρείας.
Ειδικότερα, η επέκταση των δραστηριοτήτων του ομίλου στην αγορά καλλυντικών το τελευταίο τρίμηνο του 2017 αφορούσε την εκπροσώπηση και διανομή επωνύμων brands από το χαρτοφυλάκιο της COTY Inc. και συγκεκριμένα των: Lancaster, Calvin Klein, Chloe, Tiffany & Co, Davidoff, Roberto Cavalli, Marc Jacobs, Bottega Veneta, Miu Miu, Balenciaga, Joop! και Cerruti. Από την 1η Ιανουαρίου 2018, η συνεργασία αυτή ισχυροποιήθηκε ακόμη περισσότερο για την FF Cosmetics (100% θυγατρική της FF GROUP SA), συμπεριλαμβάνοντας στο χαρτοφυλάκιό της τις επώνυμες μάρκες ευρείας διανομής καλλυντικών Bourjois και Rimmel.
Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος FF Group είχε συνάψει και στο παρελθόν συνεργασία με την COTY, αποκτώντας ορισμένα από τα brands ομορφιάς που απέκτησε η τελευταία κατά την εξαγορά μέρους του χαρτοφυλακίου της P&G, στο πλαίσιο μιας διεθνούς στρατηγικής.
Ήδη από το 2012 ο Όμιλος FF Group εκπροσωπεί και διαχειρίζεται στην ελληνική αγορά καταξιωμένους οίκους ομορφιάς, μεταξύ των οποίων Shiseido, Dolce & Gabbana, Gucci, Hugo Boss, Escada, Max Factor και Μolton Brown και συνεπώς τα παραπάνω επώνυμα brands έρχονται να διευρύνουν περαιτέρω το υπάρχον portfolio, αναβαθμίζοντας το μερίδιο του FF Group και άρα τη θέση του στην κατάταξη των ισχυρών παικτών της αγοράς.
Η στρατηγική
Ο Όμιλος FF Group κάνει ένα επιπλέον επενδυτικό βήμα, κεφαλαιοποιώντας την πολυετή εμπειρία και εξειδικευμένη τεχνογνωσία του στη διαχείριση προϊόντων μόδας και ομορφιάς, λανσάροντας την πρώτη επώνυμη σειρά αρωμάτων Folli Follie.
Η διανομή έχει ήδη ολοκληρωθεί στα ομώνυμα καταστήματα, ενώ η επίσημη παρουσίαση των αρωμάτων στις αλυσίδες καλλυντικών έχει προγραμματιστεί για τον Απρίλιο 2018.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι μέχρι σήμερα η κατηγοριοποίηση των κλάδων δραστηριότητας του ομίλου ήταν τρισδιάστατη και περιελάμβανε:
α) κοσμήματα/αξεσουάρ,
β) λιανική/χονδρική και
γ) πολυκαταστήματα.
Ο τομέας των καλλυντικών εντασσόταν στη δεύτερη κατηγορία, που συνεισφέρει σχεδόν το 14% των συνολικών εσόδων - με τζίρο 143,2 εκατ. ευρώ (+2,2%) από το 1,04 δισ. ευρώ που είναι ο συνολικός κύκλος εργασιών του ομίλου, με βάση τα πρόσφατα οικονομικά στοιχεία στο εννεάμηνο του 2017.
Η FF Cosmetics, θυγατρική του Ομίλου FF Group, σημειώνει μία ραγδαία ανοδική πορεία, εν τη γενέσει της, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Ομίλου FF Group Τζώρτζη Κουτσολιούτσο, που σχολιάζει το αποτέλεσμα της στρατηγικής εμπλουτισμού του χαρτοφυλακίου του ομίλου και της εισόδου του στην παγκόσμια αγορά των αρωμάτων, με το λανσάρισμα των αρωμάτων Folli Follie. Τονίζει δε ότι «οι παραπάνω κινήσεις στρατηγικής σημασίας, ενδυναμώνουν τη δέσμευση του Ομίλου FF Group για την ισχυροποίηση του κλάδου καλλυντικών, με στόχο την αύξηση του μεριδίου αγοράς, αλλά και την ενίσχυση της θέσης του ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες πανελλαδικά».