Την αποκριάτικη διαφήμισή της με πρωταγωνιστή τον Παναγιώτη Ψωμιάδη ως ζορό θα αλλάξει η Jumbo, λόγω αντιδράσεων για τη χρήση του διασκευασμένου ύμνου της Νέας Δημοκρατίας.
Την αποκριάτικη διαφήμισή της με πρωταγωνιστή τον Παναγιώτη Ψωμιάδη ως ζορό θα αλλάξει η Jumbo, λόγω αντιδράσεων για τη χρήση του διασκευασμένου ύμνου της Νέας Δημοκρατίας.
Στο τηλεοπτικό σποτ ο πρώην περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας παραγγέλνει στον πιανίστα του πάρτι να παίξει τη γνώριμη μουσική, η οποία όμως συνοδεύεται από διαφορετικούς στίχους.
Η Jumbo σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι «το τραγούδι, όπως και το concept του διαφημιστικού σποτ επαναφέρει τον κ. Ψωμιάδη στο σκηνικό των αποκριών μέσω ενός χαρακτήρα που είχε υποδυθεί και στο παρελθόν, συμπληρώνει ότι «κάθε άλλος συσχετισμός είναι ατυχής» και διευκρινίζει ότι «η χρήση του τραγουδιού είναι καθόλα νόμιμη και έχουν εξασφαλιστεί τα δικαιώματα χρήσης από το συνθέτη / αποκλειστικό δικαιούχο».
Ωστόσο, συνεχίζει, «με στόχο την αποφυγή κάθε παρερμηνείας ή συσχετισμού, αποφασίσαμε οικειοθελώς να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση της μουσικής επένδυσης της διαφήμισης και εν προκειμένω του τραγουδιού με το οποίο κλείνει το διαφημιστικό σποτ αναδεικνύοντας εμπράκτως την πρόθεσή μας για μη σύνδεση με πολιτικά κόμματα».
Τέλος, η εταιρεία σημειώνει ότι δεν είχε καμία πρόθεση σχολιασμού και εμπλοκής στην πολιτική σκηνή της χώρας».