Από το μετοχικό κεφάλαιο της Skroutz.gr -ηλεκτρονική πλατφόρμα σύγκρισης τιμών-προϊόντων και ηλεκτρονικού εμπορίου- αποχωρεί η Dionic. Συγκεκριμένα, η εισηγμένη εταιρεία, υπό την πίεση των πιστωτριών τραπεζών λόγω των δανείων της, έχει δρομολογήσει την πώληση του 50% που κατέχει στη Skroutz.gr, στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης των συμμετοχών της και των δραστηριοτήτων της.
Από την έντυπη έκδοση
Από το μετοχικό κεφάλαιο της Skroutz.gr -ηλεκτρονική πλατφόρμα σύγκρισης τιμών-προϊόντων και ηλεκτρονικού εμπορίου- αποχωρεί η Dionic. Συγκεκριμένα, η εισηγμένη εταιρεία, υπό την πίεση των πιστωτριών τραπεζών λόγω των δανείων της, έχει δρομολογήσει την πώληση του 50% που κατέχει στη Skroutz.gr, στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης των συμμετοχών της και των δραστηριοτήτων της.
Όπως σημειώνεται από πηγές που παρακολουθούν τη συγκεκριμένη επιχειρηματική εξέλιξη, οι τρεις ιδρυτές της Skroutz.gr επιθυμούν να έχουν προβάδισμα στις όποιες κινήσεις ακολουθήσουν και να αποκτήσουν εκείνοι το ποσοστό της Dionic.
Παράλληλα επιθυμούν να ολοκληρωθεί σύντομα η διαδικασία και να μπορέσουν να προχωρήσουν στα αναπτυξιακά σχέδια που έχουν εκπονήσει για τη Skroutz.
Παθητικός επενδυτής
Να σημειωθεί πως η εισηγμένη εταιρεία είχε ρόλο παθητικού επενδυτή, αν και είχε μπει στο μετοχικό κεφάλαιο της διαδικτυακής εταιρείας από πολύ νωρίς, λίγο μετά την ίδρυσή της (2005), όταν η Skroutz ήταν ακόμα startup. Κύκλοι της αγοράς επισημαίνουν πως υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον για την εταιρεία, η οποία βρίσκεται σε ανοδική τροχιά, γεγονός που ανεβάζει την αποτίμησή της προς όφελος και της Dionic.
Σχέδια για επέκταση
Εκτός από την Ελλάδα η Skroutz.gr έχει παρουσία στην Τουρκία και την Αγγλία, ενώ σχεδιάζει την επέκτασή της και σε άλλες αγορές. Η πλατφόρμα της διαθέτει 7 εκατομμύρια προϊόντα, 2.650 καταστήματα και έχει 850.000 επισκέψεις την ημέρα. Το 2016 ο τζίρος της διαμορφώθηκε στα 7,5 εκατ. ευρώ και τα κέρδη της ανήλθαν στις 900.000 ευρώ.