Συνολικά 1.222.657 ήταν οι εγκεκριμένες αιτήσεις για το κοινωνικό μέρισμα, ποσοστό 49,87%, όπως προκύπτει από τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης ΑΕ (ΗΔΙΚΑ ΑΕ).
Από την έντυπη έκδοση
Συνολικά 1.222.657 ήταν οι εγκεκριμένες αιτήσεις για το κοινωνικό μέρισμα, ποσοστό 49,87%, όπως προκύπτει από τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης ΑΕ (ΗΔΙΚΑ ΑΕ).
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΗΔΙΚΑ, οι ακυρωμένες αιτήσεις διακριτών νοικοκυριών ανέρχονται σε 293.442, οι μη εγκεκριμένες αιτήσεις διακριτών νοικοκυριών αριθμούν 555.051, οι μη ολοκληρωμένες αιτήσεις (πιθανές μη εγκρίσεις, αναμονή συναίνεσης) ανέρχονται σε 599.475 και οι μη ολοκληρωμένες με πιθανότητα έγκρισης είναι 53.716.
Μεταξύ άλλων, η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης ΑΕ (ΗΔΙΚΑ ΑΕ) επισημαίνει σε ενημερωτικό της σημείωμα κάποια ενδιαφέροντα ευρήματα ελέγχων προ πληρωμής μερίσματος.
Συγκεκριμένα, βρέθηκαν: Ίδια IBAN που εμφανίζονται σε τουλάχιστον 2 αιτήσεις: 5.400. - Αιτήσεις με το ίδιο IBAN: 107.-Αιτήσεις με ίδιο ΑΦΜ και διαφορετικό ΑΜΚΑ: 9.
Υπενθυμίζεται ότι στα ΚΕΠ και στα γραφεία ΑΜΚΑ μπορεί να διορθωθούν προβλήματα με το ΑΜΚΑ, όπως:
• Αφαίρεση του ΑΦΜ από διπλοεγγραφές ΑΜΚΑ ή άλλα άτομα που τυχόν είχαν στο ΑΜΚΑ τους το ΑΦΜ του ενδιαφερομένου (συνήθως σε ζευγάρια όπου και στα δύο ΑΜΚΑ έχει δηλωθεί το ίδιο ΑΦΜ).
• Ενημέρωση ΑΜΚΑ θανόντος με το ΑΦΜ του.
Αυτές οι ενέργειες γίνονται μόνο σε ΚΕΠ και στα γραφεία ΑΜΚΑ. Μάλιστα, διευκρινίζεται ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα εξυπηρέτησης στην Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης ΑΕ (ΗΔΙΚΑ ΑΕ) και δεν πρέπει οι πολίτες να προσέρχονται στην ΗΔΙΚΑ.