Τις δυνάμεις τους ενώνουν η Airbus, η Rolls-Royce και η Siemens με σκοπό να κατασκευάσουν επιβατικό αεροσκάφος με υβριδικό/ηλεκτρικό κινητήρα. Απώτερη επιδίωξη του εν λόγω σχεδίου -που ονομάζεται E-Fan X- είναι να αντικατασταθεί ο ένας από τους τέσσερις κινητήρες ενός αεροσκάφους που πραγματοποιεί μικρές αποστάσεις με το νέο κινητήρα σε δοκιμαστική πτήση που θα γίνει μέχρι το 2020. Εάν το εγχείρημα πετύχει, τότε θα αντικατασταθεί και δεύτερος κινητήρας.
Από την έντυπη έκδοση
Τις δυνάμεις τους ενώνουν η Airbus, η Rolls-Royce και η Siemens με σκοπό να κατασκευάσουν επιβατικό αεροσκάφος με υβριδικό/ηλεκτρικό κινητήρα. Απώτερη επιδίωξη του εν λόγω σχεδίου -που ονομάζεται E-Fan X- είναι να αντικατασταθεί ο ένας από τους τέσσερις κινητήρες ενός αεροσκάφους που πραγματοποιεί μικρές αποστάσεις με το νέο κινητήρα σε δοκιμαστική πτήση που θα γίνει μέχρι το 2020. Εάν το εγχείρημα πετύχει, τότε θα αντικατασταθεί και δεύτερος κινητήρας.
Ήδη, η Airbus ανακοίνωσε ότι κατασκευάζει δικό της μικρό διθέσιο υβριδικό/ηλεκτρικό αεροσκάφος, το E-Fan Plus, το οποίο παρουσίασε το καλοκαίρι του 2016 σε αεροπορική έκθεση του Ουισκόνσιν.
Το σχέδιο όμως αυτό πάγωσε και επανήλθε τώρα, με τη φιλοδοξία να χρησιμοποιηθούν ηλεκτρικοί/υβριδικοί κινητήρες σε επιβατικά αεροσκάφη που πραγματοποιούν κοντινά δρομολόγια. Σε αυτό βοηθούν και οι περιβαλλοντικοί στόχοι για τις αερομεταφορές έως το 2050, όπου πρέπει να μειωθούν 75% οι εκπομπές CO2 και 90% οι εκπομπές διοξειδίου του αζώτου.