«Η "Εγνατία Οδός ΑΕ" θεωρείται κατά γενική ομολογία αλλά και είναι στην πράξη ο πιο αξιόπιστος φορέας μελετών και κατασκευών έργων του ΥΠΕΧΩΔΕ στη Βόρειο Ελλάδα. Είναι επομένως απαράδεκτο να λοιδορείται για πρόσκαιρους μικροκομματικούς λόγους, και μάλιστα για ζημιές που δεν έγιναν επί της νέας Εγνατίας αλλά σε παράπλευρο συνδετήριο επαρχιακό δρόμο», αναφέρει σε ανακοίνωσή του το ΥΠΕΧΩΔΕ, επισημαίνοντας ότι το προαναφερθέν τμήμα της επαρχιακής οδού που συνδέει τα δύο νέα τμήματα της Εγνατίας τα οποία εγκαινιάστηκαν «βαφτίστηκε» Λειτουργική Εγνατία από την προηγούμενη κυβέρνηση. Σε αυτό ακριβώς το τμήμα το οποίο βεβαίως ουδέποτε εγκαινίασε ο υπουργός κ. Σουφλιάς, διότι δεν αποτελεί τμήμα της Εγνατίας, κατέρρευσε μια γέφυρα, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Ανακριβή χαρακτηρίζει το ΥΠΕΧΩΔΕ τον ισχυρισμό περί έλλειψης αντιπλημμυρικής προστασίας των έργων της Εγνατίας Οδού. «Για την κατασκευή της έχουν γίνει οι απαραίτητες υδραυλικές μελέτες και υπάρχουν, όπου είναι απαραίτητο, γέφυρες και οχετοί ικανοί να αντιμετωπίσουν πλημμυρικά φαινόμενα πεντηκονταετίας. Τα νερά διοχετεύονται στους υπάρχοντες φυσικούς αποδέκτες, η ευθύνη συντήρησης των οποίων, πέρα από τα όρια της Εγνατίας οδού, ανήκει στην τοπική αυτοδιοίκηση».
Στην ίδια ανακοίνωση το υπουργείο τονίζει ότι ο κόμβος της Ρεντίνας δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα. «Έγινε απόφραξη στο κατάντι τεχνικό της παλιάς επαρχιακής οδού με αποτέλεσμα να υπερχειλίσει παρακείμενο ρεύμα και να καλυφθεί με άμμο σε μήκος 30 μέτρων η σύνδεση του κλάδου του κόμβου της Ρεντίνας με την επαρχιακή οδό, που δεν αποτελεί τμήμα της Εγνατίας».