Koρυφώθηκε χθες (21 Νοεμβρίου 2017) ο δεκαετής θεσμός των Marketing Excellence Awards με την τελετή απονομής στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, που είχε την υποστήριξη της Ναυτεμπορικής και του naftemporiki.gr ως χορηγών επικοινωνίας.
Koρυφώθηκε χθες (21 Νοεμβρίου 2017) ο δεκαετής θεσμός των Marketing Excellence Awards με την τελετή απονομής στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, που είχε την υποστήριξη της Ναυτεμπορικής και του naftemporiki.gr ως χορηγών επικοινωνίας.
Στη φετινή επετειακή διοργάνωση εμπλουτίστηκαν οι θεματικές ενότητες και οι κατηγορίες περιλαμβάνοντας συνολικά 24 βραβεία. Δημιουργήθηκε ειδική κατηγορία Being the Best of the Best, όπου βραβεύτηκε το έργο με τον πιο πρωτότυπο και πρωτοποριακό σχεδιασμό marketing και το έργο με την υψηλότερη βαθμολογία, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Περιλήφθηκαν βασικοί τομείς ανάπτυξης της Οικονομίας, όπως ο Τουρισμός και οι Εξαγωγές, ενώ υπήρξε στόχευση στην καινοτομία και την ανάπτυξη της Επιχειρηματικότητας μέσω της ανάδειξης καλών στρατηγικών και πρακτικών Μάρκετινγκ σε Start-Ups.
Οι σημερινοί νικητές των Marketing Excellence Awards, αποτελούν το δικό μας παράδειγμα προς μίμηση, τόνισε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της Δ.Ε.του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ, Μάρκος Φραγκουλόπουλος,
Ο κορυφαίος θεσμός του Marketing στη χώρα μας δημιουργήθηκε και αναπτύσσεται για να αναδείξει και τους ανθρώπους του Μάρκετινγκ τόνισε από την πλευρά της η πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των βραβείων, Μαρίνα Καραστεργίου. Χαιρετισμό απηύθυνε και ο πρόεδρος του ΔΣ της ΕΕΔΕ, Κωνσταντίνος Λαμπρινόπουλος, ο οποίος επισήμανε ότι όπου και να πάει η τεχνολογία, το μυαλό, η ψυχή και η δέσμευση του ανθρώπου είναι αυτά που πάντα θα κάνουν τη διαφορά.
Υπενθύμισε ότι τα Marketing Excellence Awards διοργανώθηκαν για πρώτη φορά το 2007 και στη συνέχεια το 2009, το 2011, το 2013 και το 2015 από το ΕΙΜ, με εξαιρετική επιτυχία. Η διοργάνωση πραγματοποιείται με την επιστημονική συνεργασία της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ), τη συνεργασία της Direction Business Network και υποστηρίζεται από τον Τομέα Ηγεσίας (ΤΗΓΕ) της ΕΕΔΕ, την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας (ΕΔΕΕ) και το Σύλλογο Εταιριών Δημοσκόπησης & Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ).
Τα βραβεία
Οι υποψηφιότητες για τα Marketing Excellence Awards περιελάμβαναν προγράμματα ή ενέργειες marketing που πραγματοποιήθηκαν την περίοδο 1/1/2016 - 31/7/2017.
Τα Marketing Excellence Awards 2017 απονεμήθηκαν ως εξής:
1. Connecting with Customers
2. Building Powerful Brands
3. Communicating Effectively
4. Connecting with the Point of Sale
5. Growing Through Extroversion
6. Building the New Economy
Στην ενότητα Being the Best of the Best» έλαβαν το Leading Edge Thinking Marketing Excellence Award οι εταιρίες Εθνικής Τράπεζα, Wind Hellas και Interamerican αντίστοιχα για τα I-Bank Pass, SIMPLEFI και Interamerican Innovation Program Imagine. Ενώ το Marketing Excellence Grand Award, έλαβε η εταιρία Παπαστράτος για τη δημιουργία ολοκληρωτικά νέου δικτύου διανομής για το IQOS στην ελληνική αγορά.
Τέλος, το ειδικό βραβείο πολυετούς προσφοράς (Life Achievement Award) απονεμήθηκε στον εκλιπόντα καθηγητή του Μάρκετινγκ, Πέτρο Μάλλιαρη, για την πολύτιμη συνεισφορά και συμβολή του στο χώρο του Marketing. O Πέτρος Μάλλιαρης από το 2002 μέχρι το 2014 υπήρξε από τους βασικούς συντελεστές στο σχεδιασμό και την υλοποίηση του Προγράμματος Executive MBA του Πανεπιστημίου Πειραιά και επί πολλά χρόνια Διευθυντής του. Υπήρξε συγγραφέας οκτώ επιστημονικών βιβλίων, μεταξύ των οποίων και το βασικό σύγγραμμα που διδάσκεται σε όλες τις σχολές Μάρκετινγκ των ελληνικών πανεπιστημίων. Η κοινωνική του προσφορά ήταν μεγάλη, ενώ επί πολλά χρόνια προσέφερε εθελοντικά τις υπηρεσίες του, τόσος στη δημιουργία των Επιμορφωτικών Προγραμμάτων της ΕΕΔΕ, όσο και ως επιστημονικός συντονιστής τους Μεταπτυχιακού της προγράμματος. Ήταν, επίσης, εκπρόσωπος του ΕΙΜ σε θέματα που αφορούσαν την επαγγελματική επιμόρφωση στο Μάρκετινγκ και τη δημιουργία ενός κοινού ευρωπαϊκού curriculum στην Ευρωπαϊκή Συνομοσπονδία του Μάρκετινγκ. Πέραν της ακαδημαϊκής του καριέρας ο Πέτρος Μάλλιαρης υπήρξε σύμβουλος πολλών μεγάλων επιχειρήσεων σε θέματα σχετικά με την επιστήμη του.