Το ποσό των 4 εκατ. ευρώ κατέβαλε η γαλακτοβιομηχανία Δωδώνη για τη γαλακτοκομική περίοδο 2017-2018, συνεχίζοντας την πολιτική προκαταβολών για γάλα νέας περιόδου που ακολουθεί εδώ και πέντε χρόνια, μετά την ιδιωτικοποίησή της.
Από την έντυπη έκδοση
Το ποσό των 4 εκατ. ευρώ κατέβαλε η γαλακτοβιομηχανία Δωδώνη για τη γαλακτοκομική περίοδο 2017-2018, συνεχίζοντας την πολιτική προκαταβολών για γάλα νέας περιόδου που ακολουθεί εδώ και πέντε χρόνια, μετά την ιδιωτικοποίησή της.
Σε σχέση με την περασμένη χρονιά, ο αριθμός των συνεργαζόμενων παραγωγών της Δωδώνη, η οποία συνεχίζει να διατηρεί τη μεγαλύτερη Ζώνη Γάλακτος στην Ελλάδα μέσα από συγκεκριμένες πολιτικές στήριξης, αυξήθηκε κατά 4%, ενώ η συνολική προμήθεια ποσοτήτων γάλακτος αυξήθηκε κατά 5,5%. Συνολικά, μέχρι το τέλος του 2017 η Δωδώνη αναμένεται να έχει επεξεργαστεί πάνω από 73.000 τόνους γάλα, επιτυγχάνοντας μία αύξηση της τάξεως του 18% σε σύγκριση με την αντίστοιχη ποσότητα που προμηθευόταν προ πενταετίας, με το συνολικό ποσό που αντιστοιχεί σε πληρωμή εισκομιζόμενου γάλακτος να ανέρχεται σε 330 εκατ. ευρώ. «Χρόνο με τον χρόνο ενδυναμώνουμε τη μακροχρόνια σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης με τους χιλιάδες παραγωγούς μας. Οι τρέχουσες συνθήκες δημιουργούν ιδιαίτερη αβεβαιότητα στην κτηνοτροφική κοινότητα και οι τιμές του γάλακτος στην Ελλάδα φέτος έχουν μειωθεί κατά 3%-5%.
Η Δωδώνη συνεχίζει να πληρώνει κατά μέσο όρο υψηλότερες τιμές από την ευρύτερη αγορά, ως αναγνώριση και της υψηλότερης ποιότητας γάλακτος που προμηθεύεται. Είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε την υποστήριξη προς τους παραγωγούς μας, μέσα από νέα και καινοτόμα επιστημονικά προγράμματα και με όραμα για το μέλλον της ελληνικής κτηνοτροφίας» δήλωσε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος Μιχάλης Παναγιωτάκης και πρόσθεσε: «Στα τελευταία πέντε χρόνια, η επίδοση της ΔΩΔΩΝΗΣ σημείωσε σημαντική μεταστροφή και πλέον η εταιρεία παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη βασισμένη σε τρεις θεμελιώσεις πυλώνες: τους παραγωγούς της, τους εργαζόμενους και τους πιστούς της καταναλωτές. Αύξησε την παραγωγική της βάση κατά 10%, αύξησε τις θέσεις εργασίας κατά 30%, αύξησε τις πωλήσεις της πάνω από 20% και λάνσαρε 19 νέα προϊόντα, με πιο πρόσφατα το ημίσκληρο τυρί του τοστ, το γαλοτύρι αλλά και τη φέτα με λιγότερο αλάτι».