ΑΥΞΗΣΗ 6%, αποτέλεσμα του υψηλότερου όγκου εμπορευμάτων, εμφάνισαν το τρίτο τρίμηνο τα καθαρά κέρδη της Orient Overseas (International) Ltd., ιδιοκτήτριας της όγδοης μεγαλύτερης ναυτιλιακής με κοντέϊνερ στην Ασία.
Οι πωλήσεις της Orient Overseas Container Line αυξήθηκαν στο 1,12 δισ. δολ., το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου από 1,06 δισ. δολ., πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας, που εδρεύει στο Χονγκ Κονγκ. Το σκέλος, μετέφερε 1 εκατ. κοντέϊνερ 20 ποδών, μια αύξηση σε ποσοστό 12%.
Η A.P. Moeller-Maersk A/S, η Orient Overseas και άλλες ναυτιλιακές εταιρείες, μεταφέρουν περισσότερα εμπορεύματα, καθώς αυξάνονται οι εξαγωγές από χώρες όπως η Κίνας, τονώνοντας το παγκόσμιο εμπόριο. Περίπου το 90% του εμπορίου στον κόσμο, πραγματοποιείται δια της θαλασσίας οδού.
Ωστόσο, η μείωση των ναύλων και το υψηλότερο κόστος, πιέζουν τα περιθώρια κέρδους. Οι ναυτιλιακές εταιρείες χρεώνουν λιγότερο για την μεταφορά εμπορευμάτων, καθώς νέα πλοία μπαίνουν στην αγορά.
Η Orient Overseas, που ελέγχεται από την οικογένεια του πρώην ηγέτη του Χονγκ Κονγκ, Tung Chee-hwa, είπε ότι ο μέσος όρος εσόδων από τα κοντέϊνερ των 20 ποδών, υποχώρησε 5,2% το τρίτο τρίμηνο, χωρίς όμως να αναφερθεί σε λεπτομέρειες.
Η Neptune Orient Lines Ltd., διαχειρίστρια της τέταρτης μεγαλύτερης ναυτιλιακής εταιρείας της Ασίας, είπε στις 16 Οκτωβρίου, ότι ο μέσος όρος εσόδων ανά κοντέϊνερ, υποχώρησε για έβδομο συνεχόμενο μήνα, τον Σεπτέμβριο.
Το εννεάμηνο του 2006, οι πωλήσεις της Orient Overseas από τη μεταφορά εμπορευμάτων αυξήθηκαν 4,7%, φθάνοντας στα 3,15 δισ. δολ. Ο όγκος εμπορευμάτων αυξήθηκε 95, φθάνοντας στα 2,86 εκατ. κοντέϊνερ των 20 ποδών. Ο μέσος όρος εσόδων ανά κοντέϊνερ, υποχώρησε 3,9%, σύμφωνα με την εταιρεία, η οποία δεν έδωσε λεπτομερή στοιχεία.
Οι μετοχές της Orient Overseas υποχώρησαν έως 0,8% και στις 11:17 π.μ. στο Χονγκ Κονγκ (τοπική ώρα) διατηρήθηκαν αμετάβλητες στα 31,95 δολ. του Χονγκ Κονγκ η μία.