Δίκτυο 153 προορισμών, σε 44 συνολικά χώρες, με 16,6 εκατ. διαθέσιμες θέσεις, 700.000 περισσότερες από το 2017, περιλαμβάνει το νέο πρόγραμμα της Aegean.
Δίκτυο 153 προορισμών, σε 44 συνολικά χώρες, με 16,6 εκατ. διαθέσιμες θέσεις, 700.000 περισσότερες από το 2017, περιλαμβάνει το νέο πρόγραμμα της Aegean.
Όπως επισημαίνει η αεροπορική εταιρεία, η ενίσχυση του δικτύου προσφέρει το 2018 αυξημένη προσβασιμότητα, μέσω και των νέων συνδέσεων, σε βασικές αγορές που αποτελούν κύριες πηγές τουρισμού για τη χώρα μας, όπως είναι η Γαλλία, η Ιταλία και η Γερμανία.
Πιο συγκεκριμένα, στο δίκτυο πτήσεων της Aegean για το 2018 προστίθενται 18 νέα δρομολόγια που αντιστοιχούν σε 11 νέους προορισμούς από τη βάση της Αθήνας (Τορίνο, Παλέρμο, Μπολόνια και Λαμέτζια Τέρμε στην Ιταλία, Μάλαγα στην Ισπανία, Βασιλεία στην Ελβετία, Ζάγκρεμπ και Ζαντάρ στην Κροατία, Βίλνιους στη Λιθουανία, Κλουζ Ναπόκα στη Ρουμανία και Σκόπια στην ΠΓΔΜ) και επτά νέα δρομολόγια από την Περιφέρεια (Κέρκυρα – Μόσχα, Σαντορίνη – Τελ Αβίβ, Μύκονος – Τελ Αβίβ, Μύκονος- Βηρυτός, Ρόδος – Λυών, Ρόδος – Βηρυτός, Ηράκλειο – Βηρυτός).
Συνολικά η εταιρεία το 2018 θα συνδέει την ελληνική πρωτεύουσα με 81 προορισμούς εξωτερικού.
Παράλληλα, προχώρησε ήδη σε αναβάθμιση των Lounges επιβατών σε Θεσσαλονίκη και Λάρνακα, ενώ μέχρι το τέλος του 2017 η εταιρεία αναβαθμίζει το Lounge επιβατών της στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Αρχές του 2018, θα ολοκληρωθεί το νέο δεύτερο Lounge της Αθήνας για πτήσεις εκτός Schengen.
Επιπλέον, όπως επισημάνθηκε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου προγράμματος, η Aegean δίνει ιδιαίτερη έμφαση και στη συστηματική στήριξη του ελληνικού τουρισμού, τόσο συμμετέχοντας σε συλλογικές πρωτοβουλίες, όσο και μέσα από δράσεις και ενέργειες που αναπτύσσει και υλοποιεί με ίδια μέσα. Συγκεκριμένα, μέσα από συνεργασίες με το Δήμο της Αθήνας (Athens Tourism Partnership), την Marketing Greece και τον ΕΟΤ, συμμετέχει στη δημιουργία προωθητικών ενεργειών για την προβολή της χώρας μας και ταυτόχρονα παρέχει δωρεάν τη μεταφορά για τη διοργάνωση περισσότερων από 300 Press και Fam Trips το χρόνο.
Ταυτόχρονα, έγινε αναφορά στην καμπάνια της «Greece by Greeks», με πρωταγωνιστή τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, η οποία, όπως τονίστηκε, συνέβαλε ώστε να συγκεντρωθούν με τη βοήθεια του κόσμου περισσότερα από 10.000 μυστικά από όλη την Ελλάδα, τα οποία από το Νοέμβριο και μετά θα ταξιδέψουν σε όλον τον κόσμο.
Την ίδια ώρα, μέσω της υλοποίησης του προγράμματος «Όλη η Ελλάδα Κοντά», η εταιρεία σε συνεργασία με παραγωγούς της περιφέρειας, τους παρέχει βήμα για την ανάδειξη των εικόνων και των προϊόντων του τόπου τους (μηνιαία αφιερώματα σε προορισμούς της Ελλάδας, συνεργασία με 50 τοπικούς παραγωγούς, προώθηση σε έναν χρόνο πάνω από 60 διαφορετικών ειδών προϊόντων και τοπικών γεύσεων στις πτήσεις της εταιρείας, προβολή περισσότερων από 100 videos για την ελληνική περιφέρεια σε Ελλάδα και εξωτερικό).