Περίπου στο 3% διαμορφώθηκε η μεσοσταθμική μείωση των πωλήσεων κατά τη διάρκεια των φετινών θερινών εκπτώσεων, όπως προκύπτει από την έρευνα του ΙΝΕΜΥ - ΕΣΕΕ.
Περίπου στο 3% διαμορφώθηκε η μεσοσταθμική μείωση των πωλήσεων κατά τη διάρκεια των φετινών θερινών εκπτώσεων, όπως προκύπτει από την έρευνα του ΙΝΕΜΥ - ΕΣΕΕ.
Σ’ αντίθεση με τον πολύ καλό Ιούνιο, ο κύκλος εργασιών των φετινών εκπτώσεων δεν ήταν ο αναμενόμενος, με αποτέλεσμα να προκύψει μέση μείωση των πωλήσεων κατά 3%.
Σύμφωνα με το Ινστιτούτο της ΕΣΕΕ, εντύπωση προκαλούν οι μεγάλες διαφορές μεταξύ των πολύ μικρών και των μεγαλύτερων επιχειρήσεων, καθώς το εύρος διακύμανσης του τζίρου διαμορφώθηκε από +3% έως -11,5%.
Ειδική μνεία πρέπει να γίνει και στα καταστήματα, τα οποία βρίσκονται σε τουριστικούς προορισμούς, τα οποία παρουσίασαν θετικές επιδόσεις.
Πιο αναλυτικά:
«Η φετινή θερινή εκπτωτική περίοδος, παρουσίασε σημαντικές αποκλίσεις μεταξύ των εμπορικών επιχειρήσεων ανάλογα με το εμπόρευμα στα ράφια τους και τη θέση τους» σχολίασε ο πρόεδρος της Συνομοσπονδίας, Βασίλης Κορκίδης.
Και συνέχισε: «Για άλλη μια χρονιά επιβεβαιώνεται ότι ο αυξημένος τουρισμός σε επίπεδο αφίξεων δεν αντιστοιχεί απαραίτητα σε ενίσχυση του τζίρου των επιχειρήσεων -ιδίως των εμπορικών- ακόμα και στις απόλυτα τουριστικές περιοχές».
«Η αυξημένη τουριστική κίνηση αν και βελτίωσε τις επιδόσεις ορισμένων εμπορικών επιχειρήσεων, δεν κατάφερε να αποφέρει τα αναμενόμενα έσοδα στον κλάδο αλλά απλά να τονώσει τον τζίρο στις περιοχές υψηλής επισκεψιμότητας» κατέληξε.
naftemporiki.gr