Ολοκληρωμένο πρόγραμμα παροχής νέων υπηρεσιών που καλύπτουν πληθυσμιακές ομάδες με εξειδικευμένες ανάγκες τραπεζικής εξυπηρέτησης υλοποιεί η Τράπεζα Πειραιώς. Στο πλαίσιο αυτό, βρίσκεται σε πλήρη εφαρμογή σειρά νέων υπηρεσιών για πελάτες με προβλήματα όρασης, ενώ άμεσα θα ενσωματωθούν και αντίστοιχες υπηρεσίες για πελάτες με προβλήματα ακοής.
Από την έντυπη έκδοση
Ολοκληρωμένο πρόγραμμα παροχής νέων υπηρεσιών που καλύπτουν πληθυσμιακές ομάδες με εξειδικευμένες ανάγκες τραπεζικής εξυπηρέτησης υλοποιεί η Τράπεζα Πειραιώς. Στο πλαίσιο αυτό, βρίσκεται σε πλήρη εφαρμογή σειρά νέων υπηρεσιών για πελάτες με προβλήματα όρασης, ενώ άμεσα θα ενσωματωθούν και αντίστοιχες υπηρεσίες για πελάτες με προβλήματα ακοής.
Όπως επισημαίνει η Ευτυχία Κασελάκη, ανώτερη γενική διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής, Δικτύων και Καταθέσεων της Τράπεζας Πειραιώς, η Τράπεζα Πειραιώς σχεδιάζει και επενδύει σε καινοτόμες, ποιοτικές υπηρεσίες και εργαλεία εξυπηρέτησης, καθώς και σε νέες διαδικασίες σύμφωνες με τα πλέον σύγχρονα διεθνή πρότυπα, που συμπληρώνουν το ήδη ευρύ πλαίσιο πολυκαναλικής πελατοκεντρικής εξυπηρέτησης που παρέχει.
Συγκεκριμένα, μέσα από τα καταστήματα σύγχρονης τραπεζικής εμπειρίας e-branch, παρέχεται διενέργεια συναλλαγών ταμείου, για πρώτη φορά, χωρίς την ανάγκη παράστασης και υπογραφής μαρτύρων, με χρήση της υπηρεσίας «Ταμίας από Απόσταση», όπου ο πελάτης επικοινωνεί μέσω video κλήσης με έμπειρο ταμία της τράπεζας.
Πιο συγκεκριμένα, παρέχεται πλήρης καθοδήγηση από τον ταμία με τη χρήση της ειδικής σήμανσης, η οποία υποστηρίζει αρίθμηση σε γραφή Braille, καθοδήγηση του πελάτη από τον υπάλληλο εξυπηρέτησης του καταστήματος, καθ’ όλη την παραμονή του στο κατάστημα, καθώς και παροχή βοήθειας για χρήση των υπηρεσιών και μηχανημάτων ATM, easypay kiosk, κατάθεση κερμάτων και έκδοση Prepaid gift card, δυνατότητα πλοήγησης και εκπαίδευσης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες (winbank) της Τράπεζας Πειραιώς στον υπολογιστή του καταστήματος, με τη χρήση φωνητικής υποστήριξης και δυνατότητα άμεσης έκδοσης κωδικών winbank για υφιστάμενους πελάτες της τράπεζας, μέσω της τηλεφωνικής υπηρεσίας «winbank remote registration» και χωρίς να είναι απαραίτητη η υπογραφή συμβάσεων.
Τα καταστήματα e-branch βρίσκονται στις περιοχές Αμπελοκήπων, Χαλανδρίου και στο εκπτωτικό χωριό McArthurGlen, ενώ λειτουργούν τις καθημερινές μέχρι τις 21:00, καθώς και το Σάββατο.