Οικονομία & Αγορές
Τετάρτη, 22 Νοεμβρίου 2006 15:44

Γρ. Σαράντης: Αύξηση κερδών κατά 23,85%

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του Ομίλου Γρ. Σαράντη στο τέλος του εννεαμήνου διαμορφώθηκε στα 159,40 εκατ. ευρώ, έναντι 145,48 εκατ. ευρώ που ήταν στο εννεάμηνο του 2005, παρουσιάζοντας έτσι αύξηση της τάξεως του 9,57%.

Στο ίδιο διάστημα, τα κέρδη προ φόρων του Oμίλου διαμορφώθηκαν στα 20,53 εκατ. ευρώ έναντι 16,93 εκατ. ευρώ που ήταν στο περσινό εννεάμηνο, με αποτέλεσμα να εμφανίσουν αύξηση της τάξεως του 21,31%.

Στα 22,89 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν στο φετινό εννεάμηνο, έναντι 21,70 εκατ. ευρώ που ήταν στο ίδιο διάστημα πέρυσι, τα Kέρδη προ Φόρων Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA), παρουσιάζοντας έτσι αύξηση της τάξεως του 5,45%.

Τα κέρδη μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας έφθασαν στα 15,42 εκατ. ευρώ, έναντι 12,45 εκατ. ευρώ που ήταν στο εννεάμηνο του 2005, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 23,85%.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, το ποσοστό αύξησης ξεπέρασε τις προσδοκίες της διοίκησης για την αντίστοιχη χρονική περίοδο.

Οι πωλήσεις που πραγματοποιεί ο Όμιλος Γρ. Σαράντης στην ελληνική αγορά αντιπροσωπεύουν το 52,49% του συνολικού κύκλου εργασιών, ενώ το υπόλοιπο 47,51% (75,73 εκατ. ευρώ), από 42,88% που ήταν στο εννεάμηνο του 2005 αφορά τις πωλήσεις του Ομίλου στις αγορές του εξωτερικού. Σημειώνεται ότι σε σχέση με το περσινό εννεάμηνο οι πωλήσεις του Ομίλου Γρ. Σαράντη στις αγορές του εξωτερικού εμφανίζουν αύξηση 21,39%, ενώ αντίστοιχα οι πωλήσεις της Ελλάδος εμφανίζουν οριακή αύξηση της τάξεως του 0,69%.

Οι σημαντικότερες ξένες αγορές σε επίπεδο ρυθμού ανάπτυξης παρέμειναν οι χώρες Τουρκία (+247,82%), Τσεχία (+34,07%) και Σερβία (+32,97%) και η Βουλγαρία με 26,58%, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι αγορές της Ουκρανίας και Ουγγαρίας άρχισαν να αποδίδουν έσοδα σε σχέση με το εννεάμηνο του 2005.

Σημειώνεται ότι ο Όμιλος αναμένεται να ξεκινήσει τις τιμολογήσεις στην αγορά της Ρωσίας μέχρι το τέλος του έτους, ενώ έχει επικεντρώσει τις προσπάθειές του για εξαγορά τοπικής εταιρίας στις χώρες της Τουρκίας και Ουκρανίας σε κάθε τομέα στρατηγικών προτεραιοτήτων της εταιρίας.

Μεταξύ άλλων η Διοίκηση του Ομίλου Γρ. Σαράντη έχει θέσει ως στόχο, η συνεισφορά των πωλήσεων του εξωτερικού να ανέλθει τουλάχιστον στο 50% των συνολικών ενοποιημένων πωλήσεων μέχρι το τέλος του 2006.