Θετικά αξιολογεί ο Έλληνας καταναλωτής την αγοραστική εμπειρία στις μεγάλες αλυσίδες σουπερ-μάρκετ, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών).
Θετικά αξιολογεί ο Έλληνας καταναλωτής την αγοραστική εμπειρία στις μεγάλες αλυσίδες σουπερ-μάρκετ, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών).
Μεταξύ άλλων, οι καταναλωτές θεωρούν ότι το πιο «δυνατό» σημείο της αγοραστικής εμπειρίας είναι το προσωπικό των καταστημάτων, κάτι το οποίο επιβεβαιώνεται και από τις επανειλημμένες βραβεύσεις του κλάδου για τη διαχείριση των εργαζομένων.
Μάλιστα, η θετική γνώμη για το προσωπικό των ταμείων αγγίζει το 85%, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για την εξυπηρέτηση και τη βοήθεια ανέρχεται στο 84%.
Ιδιαίτερα θετική είναι και η αξιολόγηση των χαρακτηριστικών των διαθέσιμων προϊόντων στα ράφια των σουπερ-μάρκετ, καθώς οι θετικές γνώμες για την ποικιλία προϊόντων προσεγγίζουν το 81%.
Την ίδια ώρα, οι επιδοκιμαστικές γνώμες για την ασφάλεια και υγιεινή των προϊόντων αγγίζουν το 78%, το οποίο είναι και ιδιαίτερα υψηλό για τα ευρωπαϊκά δεδομένα.
Όπως επισημαίνει το ΙΕΛΚΑ, η θετική ανταπόκριση των καταναλωτών συνιστά αποτέλεσμα τόσο των μακροχρόνιων επενδύσεων σε εσωτερικά συστήματα διασφάλισης ποιότητας και εξελιγμένο εξοπλισμό, όσο και των μακροχρόνιων συνεργασιών με μεγάλο αριθμό προμηθευτών.
Συνολικά, όπως αναφέρεται στην έρευνα, το 70% των καταναλωτών δηλώνει ότι «όταν φεύγει από το σουπερμάρκετ είναι πιο ευχαριστημένο - ευτυχισμένο». Αξίζει να σημειωθεί ότι το αντίστοιχο ποσοστό, πέρυσι, ανερχόταν στο 54%.
naftemporiki.gr