Την ανάγκη ποιοτικής βελτίωσης του τουριστικού προϊόντος στην Ελλάδα υπογραμμίζει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ), στην εβδομαδιαία έκθεσή του για την ελληνική οικονομία.
Την ανάγκη ποιοτικής βελτίωσης του τουριστικού προϊόντος στην Ελλάδα υπογραμμίζει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ), στην εβδομαδιαία έκθεσή του για την ελληνική οικονομία.
Μεταξύ άλλων, ειδική μνεία γίνεται στον υποτονικό ρυθμό επέκτασης του τουριστικού τζίρου, αλλά και στις μειωμένες ταξιδιωτικές εισπράξεις, οι οποίες κινούνται σε χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με τα μέσα της δεκαετίας του 2000.
Τα παραπάνω, όπως επισημαίνει ο ΣΕΒ, συνδυάζονται με την καθήλωση των επενδύσεων στον τουριστικό κλάδο, εξέλιξη η οποία επιδρά αρνητικά τόσο στην ποιότητα των τουριστικών υποδομών, όσο και στις τιμές των προσφερόμενων καταλυμάτων.
Ως εκ τούτου, προτείνει μία σειρά ρηξικέλευθων λύσεων, προκειμένου να τονωθούν οι τουριστικές επενδύσεις και να αναβαθμιστεί η ποιότητα του προϊόντος:
Στο πλαίσιο αυτό, ο ΣΕΒ καθιστά απαραίτητη την ενίσχυση της οριζόντιας πολιτικής διευκόλυνσης των ιδιωτικών επενδύσεων (αδειοδότηση, χωροταξικό, ευέλικτη αγορά εργασίας), όχι μόνο στις ξενοδοχειακές/μεταφορικές υποδομές (golf, μαρίνες, υδατοδρόμια, λιμάνια, σιδηρόδρομοι), αλλά και στις μουσειακές υποδομές, μέσω συμπράξεων δημοσίου και ιδιωτικού τομέα.
naftemporiki.gr