Αναζήτηση χρηματοδότησης από το σχέδιο Γιούνκερ υποδεικνύει η Κομισιόν ως εναλλακτική λύση για το θέμα της διασύνδεσης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τον αυτοκινητόδρομο Πατρών - Αθηνών - Ευζώνων, για το οποίο -όπως και για την εξασφάλιση της αντίστοιχης σιδηροδρομικής σύνδεσης- έχει καλέσει η κοινοπραξία που αναδείχτηκε προτιμώμενος επενδυτής για τον ΟΛΘ την κυβέρνηση να προβεί στις δέουσες ενέργειες.
Από την έντυπη έκδοση
Της Βάσως Βεγίρη
[email protected]
Αναζήτηση χρηματοδότησης από το σχέδιο Γιούνκερ υποδεικνύει η Κομισιόν ως εναλλακτική λύση για το θέμα της διασύνδεσης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τον αυτοκινητόδρομο Πατρών - Αθηνών - Ευζώνων, για το οποίο -όπως και για την εξασφάλιση της αντίστοιχης σιδηροδρομικής σύνδεσης- έχει καλέσει η κοινοπραξία που αναδείχτηκε προτιμώμενος επενδυτής για τον ΟΛΘ την κυβέρνηση να προβεί στις δέουσες ενέργειες.
Απαντώντας συγκεκριμένα σε ερώτημα της ευρωβουλευτού της Ν.Δ. και του ΕΛΚ Μαρίας Σπυράκη προς την Κομισιόν για τις εναλλακτικές χρηματοδότησης του έργου, το οποίο -ως γνωστόν- είχε ενταχθεί στο ΕΣΠΑ 2007-2013, αλλά δεν ολοκληρώθηκε λόγω οικονομικών προβλημάτων του αναδόχου, η επίτροπος Μεταφορών της Ε.Ε. Βιολέτα Μπουλκ ενημερώνει ότι το έργο, το οποίο έχει προγραμματιστεί να συνεχιστεί και να χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ 2014-2020, αναμένεται να ολοκληρωθεί έως τα τέλη του 2020, ενώ η χρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης για την ολοκλήρωση του έργου μπορεί να φτάσει τα 65 εκατ. ευρώ.