Να μετατρέψει σε κόμβο το λιμάνι του Λαυρίου, επενδύοντας 2 εκατ. ευρώ για τη βελτίωση των εγκαταστάσεων στη νότια προβλήτα του λιμένα, αλλά και να δημιουργήσει δικό της στόλο στην Ελλάδα για εθνική διανομή, ένα έργο αξίας περίπου 1 εκατομμυρίου ευρώ, με σκοπό να φτάσει η επένδυσή της στα 10 εκατομμύρια ευρώ έως το 2022, προτίθεται να προχωρήσει η πολυεθνική εταιρεία 3PL, τουρκικών συμφερόντων, Ekol.
Να μετατρέψει σε κόμβο το λιμάνι του Λαυρίου, επενδύοντας 2 εκατ. ευρώ για τη βελτίωση των εγκαταστάσεων στη νότια προβλήτα του λιμένα, αλλά και να δημιουργήσει δικό της στόλο στην Ελλάδα για εθνική διανομή, ένα έργο αξίας περίπου 1 εκατομμυρίου ευρώ, με σκοπό να φτάσει η επένδυσή της στα 10 εκατομμύρια ευρώ έως το 2022, προτίθεται να προχωρήσει η πολυεθνική εταιρεία 3PL, τουρκικών συμφερόντων, Ekol.
Το προφίλ της μητρικής
Αυτή τη στιγμή η μητρική εταιρεία Ekol, όπως ανέφερε κατά τη διάρκεια παρουσίασης χθες στην Αθήνα ο Δημήτρης Μπατάκης, διευθύνων σύμβουλος της Ekol Ελλάδας, έχει εταιρείες σε 15 χώρες, διαθέτει περισσότερα από 5.500 φορτηγά, 6 πλοία Ro-Ro και χρησιμοποιεί 48 block τρένα εβδομαδιαίως.