Οι Eλληνες δεν εμπιστεύονται τις εξ αποστάσεως αγορές, αλλά δεν έχουν και τη δυνατότητα να τις εμπιστευτούν λόγω της χαμηλής διάδοσης του Διαδικτύου και του ανεπαρκούς ανταγωνισμού. Αυτό προκύπτει από απάντηση του Επιτρόπου για θέματα προστασίας καταναλωτών Μάρκου Κυπριανού στον ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Κωστή Χατζηδάκη.
Οπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του κ. Χατζηδάκη, στην απάντησή του ο Επίτροπος αναφέρει ότι το 2005 το 4% των Ελλήνων δήλωσε ότι πραγματοποίησε έστω και μία αγορά μέσω Διαδικτύου, ενώ ο αντίστοιχος ευρωπαϊκός μέσος όρος ήταν 27%. Τα ποσοστά μέσω ταχυδρομείου είναι ακριβώς τα ίδια. Τέλος, αγορές μέσω τηλεφώνου πραγματοποίησε το 4% των Ελλήνων, ενώ ο ευρωπαϊκός μέσος όρος ήταν 15%.