Οικονομία & Αγορές
Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017 09:47

Νέα κεφάλαια 2,5 εκατ. ευρώ για την πλατφόρμα e-table

Στα 2,5 εκατ. ευρώ ανέρχονται τα συνολικά κεφάλαια που έχει εξασφαλίσει η πλατφόρμα e-table, η οποία ανακοίνωσε χθες ότι ολοκλήρωσε έναν νέο κύκλο Seed B, ύψους 1 εκατ. ευρώ από το επενδυτικό ταμείο Venture Friends, αλλά και «επιχειρηματικούς αγγέλους» (angel investors).

Από την έντυπη έκδοση

Της Σ. Εμμανουήλ
[email protected]

Στα 2,5 εκατ. ευρώ ανέρχονται τα συνολικά κεφάλαια που έχει εξασφαλίσει η πλατφόρμα e-table, η οποία ανακοίνωσε χθες ότι ολοκλήρωσε έναν νέο κύκλο Seed B, ύψους 1 εκατ. ευρώ από το επενδυτικό ταμείο Venture Friends, αλλά και «επιχειρηματικούς αγγέλους» (angel investors).

Το e-table, δημοφιλής πλατφόρμα για δωρεάν ηλεκτρονικές κρατήσεις σε εστιατόρια, ενισχύει σταθερά το μερίδιό του επιβεβαιώνοντας την ηγετική του θέση στον χώρο των online υπηρεσιών εστίασης, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο όπου επεκτάθηκε πρόσφατα. Σήμερα αριθμεί περίπου 1.600 συμβεβλημένα εστιατόρια στις μεγαλύτερες πόλεις της ελληνικής επικράτειας, καθώς και 65 εστιατόρια στην Κύπρο και συγκεκριμένα σε Λευκωσία, Λεμεσό και Λάρνακα, θέτοντας στόχο να αυξήσει τις συνεργασίες που διαθέτει σε 250 μέχρι το τέλος του έτους.

Η εταιρεία έχει εξυπηρετήσει πάνω από 300.000 πελάτες μέσω των ιστοσελίδων και των αντίστοιχων εφαρμογών για iPhone και Android κινητά, απ’ όπου προσφέρει στους καταναλωτές τη δυνατότητα πλοήγησης σε νέες επιχειρήσεις εστίασης και εμπλουτισμένο μενού υπηρεσιών και παροχών.

Με τα νέα κεφάλαια που εξασφάλισε, η ομάδα διοίκησης του e-table σχεδιάζει μεταξύ άλλων την ανάπτυξη της επόμενης γενιάς υπηρεσιών, την ενίσχυση της ομάδας εργαζομένων, την περαιτέρω ανάπτυξη στην αγορά της Κύπρου, καθώς και τον εκσυγχρονισμό του ask4food.gr. Υπενθυμίζεται ότι το ask4food.gr εξαγοράστηκε από το e-table τον περασμένο Σεπτέμβριο εξασφαλίζοντας στους χρήστες του την πρόσβαση σε χιλιάδες κριτικές εστιατορίων, ταυτόχρονα με τη δυνατότητα κράτησης online με εκπτώσεις και άλλες παροχές. Έκτοτε έχει εμπλουτιστεί το περιεχόμενο όχι μόνο με νέα συνεργαζόμενα εστιατόρια και επιπλέον δυνατότητες, αλλά και με ένα σύστημα αξιολόγησης κριτικών.

Σημειώνεται, τέλος, ότι η επενδυτική κινητικότητα στο online dinning εντάσσεται στη σταθερή δυναμική του κλάδου εστίασης που αφορά τόσο φυσικά σημεία πώλησης, αλυσίδες και μεμονωμένα καταστήματα, όσο και το online delivery, όπου επενδύουν συστηματικά τόσο μεγάλοι παίκτες της αγοράς όσο και ξένοι επενδυτές.