Ως μέσο για τις αγορές υπηρεσιών ή διαρκών αγαθών επιλέγει το διαδίκτυο η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών, όπως προκύπτει από έρευνα της Nielsen για το γ’ τρίμηνο του 2016.
Ως μέσο για τις αγορές υπηρεσιών ή διαρκών αγαθών επιλέγει το διαδίκτυο η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών, όπως προκύπτει από έρευνα της Nielsen για το γ’ τρίμηνο του 2016.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα διαθέσιμα ευρήματα, το 62% δηλώνει ότι έχει προβεί στην αγορά κάποιας ταξιδιωτικής υπηρεσίας μέσω του διαδικτύου, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στην Ε.Ε. περιορίζεται στο 47%.
Παράλληλα, το 54% επιλέγει το διαδίκτυο ως μέσο αγοράς ειδών ένδυσης και το 47% ως μέσο αγοράς έτοιμου φαγητού.
Σημαντικές ευκαιρίες φαίνεται πως υπάρχουν στον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων, καθώς το 40% δηλώνει «έτοιμο» να αγοράσει φρέσκα προϊόντα παντοπωλείου μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος.
Μάλιστα, όπως προκύπτει από την έρευνα, ο μηχανισμός που θα βοηθούσε στην ενεργοποίηση αυτών των καταναλωτών, είναι η εγγύηση επιστροφής χρημάτων, όσον αφορά τα καταναλωτικά προϊόντα, ενώ για τα φρέσκα προϊόντα ο αντίστοιχος μηχανισμός ενεργοποίησης θα ήταν η διασφάλιση της ποιότητας.
naftemporiki.gr