Στα 6,98 δισ. ευρώ ανήλθε η τελική δαπάνη για την κατασκευή των πέντε αυτοκινητόδρομων (Ολυμπία Οδός, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, Ιόνια Οδός, Ε65 και Μορέας), όπως ανέφερε ο γενικός γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Δέδες, στο πλαίσιο του 1ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών.
Στα 6,98 δισ. ευρώ ανήλθε η τελική δαπάνη για την κατασκευή των πέντε αυτοκινητόδρομων (Ολυμπία Οδός, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, Ιόνια Οδός, Ε65 και Μορέας), όπως ανέφερε ο γενικός γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Δέδες, στο πλαίσιο του 1ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών.
Ο ίδιος διευκρίνισε ότι η δαπάνη κατασκευής κατά την προσφορά έφτασε τα 4,97 δισ. ευρώ, ενώ το τελικό κατασκευαστικό κόστος τα 6,27 δισ. ευρώ.
Οι εθνικοί πόροι που απαιτήθηκαν συμπληρωματικά για την ολοκλήρωση των έργων -εξαιτίας των καθυστερήσεων στα αρχικά χρονοδιαγράμματα- προσέγγισαν τα 1,27 δισ. ευρώ, εκ των οποίων 579 εκατ. για την Ολυμπία Οδό, 24,4 εκατ. για τον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, 243,3 εκατ. για τη Νέα Οδό, 55,4 εκατ. για τον Ε65 και 270,6 εκατ. για τον Μορέα.
«Συντελέστηκαν πολλά μικρά θαύματα, ώστε να επιτευχθεί έγκαιρα ο εθνικός στόχος της παράδοσης των οδικών αξόνων» υπογράμμισε ο κ. Δέδεας.
Στο πλαίσιο αυτό, πρόσθεσε ότι «ενώ οι απαιτήσεις των παραχωρησιούχων και των κατασκευαστών για την επανεκκίνηση των έργων, ανέρχονταν στα 1,6 δισ. ευρώ, η τελική συμφωνία έκλεισε στα 676 εκατ. ευρώ».
naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ