Ανοίγει τον δρόμο για τον εκσυγχρονισμό των 23 περιφερειακών ελληνικών αεροδρομίων, που δεν παραχωρήθηκαν στο σχήμα υπό τη Fraport, η απόφαση της Ε.Ε. με βάση την οποία τα κράτη-μέλη θα μπορούν να πραγματοποιούν δημόσιες επενδύσεις και σε περιφερειακούς αερολιμένες, με κίνηση μικρότερη από 3 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως, χωρίς προηγούμενο έλεγχο εκ μέρους της Επιτροπής.
Από την έντυπη έκδοση
Του Φάνη Ζώη
[email protected]
Ανοίγει τον δρόμο για τον εκσυγχρονισμό των 23 περιφερειακών ελληνικών αεροδρομίων, που δεν παραχωρήθηκαν στο σχήμα υπό τη Fraport, η απόφαση της Ε.Ε. με βάση την οποία τα κράτη-μέλη θα μπορούν να πραγματοποιούν δημόσιες επενδύσεις και σε περιφερειακούς αερολιμένες, με κίνηση μικρότερη από 3 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως, χωρίς προηγούμενο έλεγχο εκ μέρους της Επιτροπής.
Στόχος της κυβέρνησης, η οποία μεταφέρει τα συγκεκριμένα αεροδρόμια στην Εταιρεία Δημοσίων Συμμετοχών (ΕΔΗΣ) τα οποία έως τώρα ανήκαν στην αρμοδιότητα του ΤΑΙΠΕΔ, είναι να εκσυγχρονιστούν με ένα διαφορετικό μοντέλο σε σχέση με αυτό της 40ετούς παραχώρησης στη Fraport, που ακολουθήθηκε με τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, προκρίνοντας τη σύμπραξη δημόσιου-ιδιωτικού τομέα που είναι πιο κοντά στη διαχείριση του «Ελ. Βενιζέλος».