Ανάπτυξη εντός και εκτός συνόρων φέρνει για τη γαλακτοβιομηχανία Κολιός η στρατηγική συνεργασία της με την αλυσίδα λιανεμπορίου Lidl, σύμφωνα με τη διοίκησή της, ενώ γενικότερα βλέπει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης στον τομέα του γιαουρτιού και δρομολογεί νέες κινήσεις στην κατεύθυνση αυτή με νέες επενδύσεις σε μηχανολογικό εξοπλισμό.
Από την έντυπη έκδοση
Της Βάσως Βεγίρη
[email protected]
Ανάπτυξη εντός και εκτός συνόρων φέρνει για τη γαλακτοβιομηχανία Κολιός η στρατηγική συνεργασία της με την αλυσίδα λιανεμπορίου Lidl, σύμφωνα με τη διοίκησή της, ενώ γενικότερα βλέπει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης στον τομέα του γιαουρτιού και δρομολογεί νέες κινήσεις στην κατεύθυνση αυτή με νέες επενδύσεις σε μηχανολογικό εξοπλισμό.
Η συνεργασία με τη Lidl, όπως τόνισε το μέλος του δ.σ. της γαλακτοβιομηχανίας Μαίρη Κολιού, στο πλαίσιο χθεσινής δημοσιογραφικής ξενάγησης που διοργάνωσε η Lidl, είναι στρατηγική, με κοινό στόχο και αξίες την παραγωγή προϊόντων άριστης ποιότητας. Η Κολιός παράγει για τη Lidl μέρος των προϊόντων «Γάλπο» και «3 Βοσκοί» και δηλώνει ότι βλέπει μέσω της συνεργασίας αυτής αλλά και μέσω άλλων συνεργασιών ανάπτυξη στον τομέα του αυθεντικού ελληνικού γιαουρτιού στο εξωτερικό, ενώ παράγει επίσης για τη Lidl και προϊόντα με το σήμα Milbona.
Και στα γιαούρτια τύπου set
Πρόσφατα η Κολιός Α.Ε. έθεσε σε λειτουργία νέο μηχανολογικό εξοπλισμό, με τον οποίο δρομολογείται άμεσα η είσοδός της στα γιαούρτια τύπου set (ευρωπαϊκού τύπου -μέχρι σήμερα παράγει μόνο στραγγιστό). Η εταιρεία, σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλό της Νίκο Κολιό, επενδύει σε ετήσια βάση -κάνοντάς το πράξη και φέτος- κεφάλαια της τάξης των 3-4 εκατ. ε ρώ σε μηχανολογικό εξοπλισμό για την επέκταση της παραγωγής της και από το 2003 μέχρι σήμερα έχει επενδύσει συνολικά κεφάλαια άνω των 85 εκατ. ευρώ στις εγκαταστάσεις της στο Κιλκίς (σε έκταση 50 στρεμμάτων). Ο τζίρος της κινείται λίγο πάνω από τα 100 εκατ., με τις εξαγωγές να απορροφούν ποσοστό της τάξης του 55% του συνόλου του τζίρου, με προορισμούς 50 χώρες και στις πέντε ηπείρους και συνεργάζεται με περισσότερους από 1.000 παραγωγούς γάλακτος σε Μακεδονία, Θράκη, Θεσσαλία και άλλες περιοχές. Το 2016, σύμφωνα πάντοτε με τον κ. Κολιό, έκλεισε με άνοδο εργασιών για την εταιρεία, ενώ ανοδική είναι η πορεία του τζίρους της και στο πρώτο τρίμηνο του 2017, με καταγραφόμενη αύξηση της τάξης του 14,5%.