Στους κερδισμένους της οργανωμένης λιανικής παραμένει η Lidl Hellas, η οποία στη χρήση που ολοκληρώθηκε στις 28/2/2017 εμφανίζει ενισχυμένα έσοδα πέραν του 7%.
Από την έντυπη έκδοση
Της Δανάης Αλεξάκη
[email protected]
Στους κερδισμένους της οργανωμένης λιανικής παραμένει η Lidl Hellas, η οποία στη χρήση που ολοκληρώθηκε στις 28/2/2017 εμφανίζει ενισχυμένα έσοδα πέραν του 7%.
Αναλυτικότερα, όπως ανέφερε χθες ο Ιάκωβος Ανδρεανίδης, πρόεδρος διοίκησης της Lidl Hellas, κατά την παρουσίαση μελέτης για την κοινωνική και οικονομική επίδραση της εταιρείας στην Ελλάδα, η πορεία της αλυσίδας εμφάνισε ρυθμό πάνω από το 6,7% που κατέγραφε στο τετράμηνο (Μάρτιος - Αύγουστος).
Πάντως, στο πλαίσιο των αλλαγών που πραγματοποιούνται στον κλάδο μετά την κατάρρευση της Μαρινόπουλος και μεσούσης της ύφεσης, η Lidl Hellas διατηρεί την επιθετική πολιτική, εντείνοντας μάλιστα την πριμοδότηση τιμών, καθώς η διοίκησή της εκτιμά ότι θα υπάρχει πίεση σε αυτόν τον τομέα τόσο στους καταναλωτές όσο και στην αγορά. Όπως ανέφερε ο κ. Ανδρεανίδης, «η αλυσίδα επενδύει κάθε χρόνο πάνω από 50 εκατ. ευρώ για επιπλέον προσφορές στις ήδη χαμηλές τιμές στις οποίες διαθέτει τα προϊόντα».
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 85% των προϊόντων που πουλά η Lidl ανήκει στην κατηγορία της ιδιωτικής ετικέτας, ποσοστό που -σύμφωνα με τον κ. Ανδρεανίδη- αναμένεται να διατηρηθεί σε αυτό το επίπεδο.
Σημειώνεται ότι 15% του τζίρου της Lidl Hellas προέρχεται από προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, ενώ 12% από τα non food προϊόντα. Επίσης, ιδιαίτερη βαρύτητα δίνει η αλυσίδα στην προώθηση και ανάδειξη των ελληνικών προϊόντων. Όπως αναφέρθηκε, η Lidl συνεργάζεται με περισσότερους από 1.800 Έλληνες προμηθευτές, καθώς το 80% του τζίρου των φρούτων και λαχανικών και το 96% του τζίρου των κρεάτων προέρχονται απ’ αυτούς.
Όσον αφορά τον σχεδιασμό της επέκτασης του δικτύου, το οποίο σήμερα αριθμεί 219 καταστήματα, ο κ. Ανδρεανίδης ανέφερε ότι δρομολογείται η λειτουργία 1-2 σημείων, ενώ ερωτηθείς σχετικά με τη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές επεσήμανε ότι «αναφορικά με το νομοθετικό πλαίσιο το οποίο υπάρχει, εμείς είμαστε ευχαριστημένοι με ό,τι ισχύει σήμερα.
Ωστόσο, θα χρειαστεί μια αλλαγή στις τουριστικές περιοχές, όπου τουλάχιστον ο νομοθέτης θα πρέπει να επιτρέψει να καλυφθεί η σεζόν, ανεξαρτήτως από τον χώρο πώλησης των καταστημάτων».