Οικονομία & Αγορές
Τρίτη, 11 Ιανουαρίου 2005 10:31

Beiersdorf: Στο 2% η αύξηση των κερδών το 2004

ΑΥΞΗΣΗ, σε ποσοστό της τάξης του 2%, σημείωσαν τα καθαρά κέρδη της παραγωγού της κρέμας Nivea, γερμανικής Beiersdorf AG, μετά την ανάκαμψη των πωλήσεων, καθώς οι καταναλωτές δαπάνησαν περισσότερα για την αγορά προϊόντων προσωπικής φροντίδας.

Τα καθαρά της κέρδη, αυξήθηκαν σε περίπου 300 εκατ. ευρώ (394 εκατ. δολ.) έναντι 294 εκατ. ευρώ, που ήταν κατά το 2003, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,5%, φθάνοντας στα 4,55 δισ. ευρώ. Οικονομικοί αναλυτές, που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News, εκτιμούσαν, ότι τα κέρδη της θα ανέλθουν κατά μέσον όρο, σε 294 εκατ. ευρώ.

Η Beiersdorf, προβλέπει βελτίωση των πωλήσεών της φέτος, ωστόσο, ο επικεφαλής της, Rolf Kunisch, έχει πει, ότι στα έσοδα της εταιρείας, θα βαρύνει η κατανάλωση στη Γερμανία. Οι πωλήσεις της στη Γερμανία, αυξήθηκαν λιγότερο από 1% το εννεάμηνο του 2004. Στις ανταγωνίστριες της Beiersdorf, περιλαμβάνεται η αμερικανική, Procter & Gamble, η οποία κατέχει τα γερμανικά προϊόντα περιποίησης μαλλιών, Wella.

Η ανησυχία για την ανεργία, ανάγκασε τους Ευρωπαίους καταναλωτές να κάνουν οικονομία σε προϊόντα προσωπικής φροντίδας, επηρεάζοντας αρνητικά τα κέρδη της γερμανικής εταιρείας. Περίπου τα 3/4 των προϊόντων της Beiersdorf, στα οποία περιλαμβάνονται οι επίδεσμοι Elastoplast και το βούτυρο κακάο, Libelo, προέρχονται από την Ευρώπη.

Οι μετοχές της φαρμακοβιομηχανίας έχουν υποχωρήσει από τις 11 Αυγούστου σε ποσοστό 6,3%, όταν η διοίκησή της ανακοίνωσε, ότι, η επίτευξη του στόχου για τις ετήσιες πωλήσεις της, θα είναι δύσκολη υπόθεση.