Στο υψηλότερο σημείο από τον Φεβρουάριο του 2015 έφθασε ο ρυθμός διαλύσεων δεξαμενόπλοιων τον Απρίλιο του 2017, ενώ σε ό,τι αφορά όλες τις κατηγορίες πλοίων ο πιο δραστήριος μήνας ήταν ο Ιανουάριος του 2017.
Από την έντυπη έκδοση
Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]
Στο υψηλότερο σημείο από τον Φεβρουάριο του 2015 έφθασε ο ρυθμός διαλύσεων δεξαμενόπλοιων τον Απρίλιο του 2017, ενώ σε ό,τι αφορά όλες τις κατηγορίες πλοίων ο πιο δραστήριος μήνας ήταν ο Ιανουάριος του 2017.
Σύμφωνα με τον αναλυτή της BIMCO Peter Sand, ο Ιανουάριος ήταν πολύ καλός μήνας καθώς παρατηρήθηκε αύξηση του αριθμού των πλοίων που έβαλαν ρότα για τα διαλυτήρια στο σύνολο του στόλου, έκτοτε όμως ο ρυθμός ανανέωσης όλων των κατηγοριών πλοίων του παγκόσμιου στόλου μέσω της διάλυσης μειώθηκε. Τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού πετρελαίου ήταν η μόνη εξαίρεση καθώς η χωρητικότητα που διαλύθηκε αυξήθηκε σημαντικά τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους και έφτασε στο υψηλότερο επίπεδο από τον Φεβρουάριο του 2015.