Αυξημένα κατά 12% στα 15.680 εμφανίζονται στη διάρκεια του 2004 τα παράπονα καταναλωτών που δέχτηκε το ΚΕ.Π.ΚΑ. - Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών- έναντι περίπου 14.000 το 2003.
Στην πρώτη θέση των καταγγελιών (11,48%)βρίσκονται τα ελαττωματικά προϊόντα. Τα ποσοστά τους παρουσιάζουν μικρή αύξηση, σε σχέση το 2003 (10,15%). Φέτος, για πρώτη φορά, παρουσιάζεται ένα υψηλό ποσοστό καταγγελιών (4,03%), που αφορά στην εξυπηρέτηση μετά την πώληση.
Σχεδόν διπλασιασμό (8,16% από 4,73%) παρουσιάζουν οι καταγγελίες για ενοίκια - κοινόχρηστα.
Από την άλλη, παρατηρείται μεγάλη μείωση των παραπόνων και των καταγγελιών, που αφορούν ινστιτούτα αδυνατίσματος (11,28% από 20,77% το 2003), πιστωτικές κάρτες - δάνεια (10,31% από 14,61%) και πωλήσεις εκτός εμπορικού καταστήματος (2,46% από 4,96%).
Το ποσοστό των καταγγελιών για αυξήσεις τιμών μειώθηκε από 15,14% το 2003 σε 6,21% το 2004.