Το 50,01% των μετοχών της εταιρείας Quality Brands International Α.Ε. (QBI), η οποία εδρεύει στην Ελλάδα και αποτελεί διανομέα γαλακτοκομικών προϊόντων απέκτησε ο Όμιλος Granarolo.
Το 50,01% των μετοχών της εταιρείας Quality Brands International Α.Ε. (QBI), η οποία εδρεύει στην Ελλάδα και αποτελεί διανομέα γαλακτοκομικών προϊόντων απέκτησε ο Όμιλος Granarolo.
Με την κίνηση αυτή ο Όμιλος θα συγκεντρώσει κάτω από μία ενιαία επιχειρηματική στέγη τις δραστηριότητές του στην Ελλάδα, όπου είναι ενεργά παρών για περισσότερα από 10 χρόνια, διακινώντας μέσω της QBI το brand Granarolo και έχοντας κατακτήσει μέσω αυτού την κορυφή στην εγχώρια αγορά των Ιταλικών γαλακτοκομικών και τυροκομικών προϊόντων.
Αξίζει να επισημανθεί ότι η QBI έκλεισε το 2016 με συνολικό κύκλο εργασιών της τάξης των 20,2 εκατ.
Αναφερόμενος στη συγκεκριμένη επιχειρηματική κίνηση ο πρόεδρος του Ομίλου Granarolo Τζιανπέτρο Καλτζολάρι, σχολίασε ότι η Ελλάδα έχει ξεχωριστή σημασία για τον όμιλο, δεδομένου ότι η κατά κεφαλή κατανάλωση τυριού είναι από τις υψηλότερες σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.
«Καθοριστικός υπήρξε ανέκαθεν ο ρόλος της οικογένειας Παντελιάδη (μέχρι σήμερα μετόχου πλειοψηφίας της QBI) – ενός συνεργάτη εστιασμένου στα γαλακτοκομικά και τυροκομικά προϊόντα, με βαθιά γνώση της ελληνικής αγοράς. Μαζί, θέσαμε έναν στόχο: Να πετύχουμε έναν κύκλο εργασιών της τάξης των 23 εκατομμυρίων το 2017. Θα αξιοποιήσουμε την QBI για να προωθήσουμε τα καλύτερα «Made in Italy» προϊόντα στην Ελλάδα» σημείωσε.
Από την πλευρά του, ο Στέφανος Παντελιάδης διευθύνων σύμβουλος της OΠΤΙΜΑ Α.Ε. (βασικού μετόχου της QBI), τόνισε ότι η στρατηγική αυτή κίνηση είναι «ενδεικτική της ιδιαίτερης βαρύτητας που αποδίδουμε στις διεθνείς συνεργασίες. Τα οφέλη από τη συμφωνία αυτή συνίστανται αφενός στη σημαντική ενίσχυση της QBI στην αγορά των τυροκομικών στην Ελλάδα, την περιοχή των Βαλκανίων και στην Κύπρο, αφετέρου στην πρόσβαση που αποκτούν τα προϊόντα της ΗΠΕΙΡΟΣ, μέσω του διεθνούς δικτύου διανομέων της Granarolo, σε περίπου 20 χώρες, στις οποίες σήμερα δεν έχουμε παρουσία».
Έκανε λόγο για μήνυμα εμπιστοσύνης στις μακροπρόθεσμες προοπτικές της ελληνικής αγοράς. «Το να πείσουμε έναν τόσο σημαντικό ξένο οίκο να επενδύσει στην Ελλάδα αποτελούσε για μας ιδιαίτερα σημαντικό στόχο και είμαστε ευτυχείς που, μετά από συζητήσεις 14 μηνών, τον πετύχαμε» πρόσθεσε.